NATO-request (urgent case)
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-09-05 20:40

To NATO

Copies:
White House
Embassy of Egypt to Denmark
Embassy of Israel to Denmark
Newsgroup: News:dk.politik

Det har desværre vist sig, at Hosni Mubarak er blevet en *uåplidelig*
forhandlingspartner; idet den egyptiske sides implementering af aftale
indgået med Israel vedr. grænsen mellem egypten og Gaza er udeblivet. Der er
således foregået våbensmugling fra Egypten til Gaza og den israelske by
Sderot er blevet beskudt.

Man kan med rette forlange, at dersom Egypten er interesseret i at *undgå*
krig, da er der kun én mulighed tilbage nu, at det egyptiske militær
afvæbner de grupper, de på skødesløst vis har været årsag til nu er bevæbnet
i Gaza.

Det kan - med andre ord - ikke tolkes på andre måder, end som værende en
krigserklæring.

Det er bl.a. i Danmarks sikkerhedspolitiske interesse, at Fredsprocessen i
Mellemøsten fortsætter.

The request (urgent case):

NATO anmodes derfor hermed om at indsætte tropper langs grænsen mellem
Egypten og Gaza mhp. at stoppe våbensmuglingen.

Better today than tomorrow.

I modsat kan tusindevis af menneskeliv gå tabt, heribalndt úskyldige.

Såfrem der er overhængende fare for NATO-soldaters liv, anmodes De endvidere
om at udlægge miner langs grænsen for at minimere disse tab.

Internal OUTPUT code-string:
13:30:50, delay -00:00:54
14:02:07, delay -00:00:54
20:41:11, delay -00:00:54
20:41:56-8, delay -00:00:54 Dan.7,11
21:04:19, delay -00:00:54

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-05 21:13

"Jesus-loves-you" skrev
4404 news:_uEXe.68273$Fe7.230476@news000.worldonline.dk

[ ... ]

News from Gaza.
(TV2 Denmark CET 22:00)

The President of Palestine gave a promise today.

Thank You, Sir ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4449

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-09-05 14:28

"Jesus-loves-you" skrev
4404 news:_uEXe.68273$Fe7.230476@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Det kan - med andre ord - ikke tolkes på andre måder, end som værende en
> krigserklæring.

News (from Norway):

=== citat start ===

NRK-tekst (p153) Søn 25.sep (2005, CET) 14:33:16

(Nyheter fra i går kveld)

.... (Own: den sædvanlige vold i Mellemøsten) ...

Den palestinske statsministeren Ahmed
Qurie ber nå om internasjonal støtte.

=== citat slut ====

Dear Mr. President Mahmoud Abba, Prime Minister Ahmud Qurie and friends,

Jeg (og andre, include You-know-*who* ...

Mr. *Who*-Break:
(2005-09-25, CET 14:38)
- "Exactly!"

Altså: Jeg og andre forventer at en forretningsmand *overholder* sine
indgåede aftaler.

(ellers kan man jo overhovedet ikke gøre forretninger med vedkommende)

Således må jeg konstatere, at det IKKE har været tilfældet i den konkrete
sag fra Jeres område, hvilket jeg kun meget dybt kan beklage ...

Stik imod aftalen (Køreplanen for Fred) bevæbnes HAMAS og andre i Gaza.

Det er den *sædvanlige* sabotage af Fredsprocessen med terrorbomber osv.,
som vi indledte i 1990'erne i Oslo.

Og hvad har dette så kommet til at betyde i praksis ?

Billedlig talt kan man godt sammenligne vor situation med en karavane i
ørkenen, hvor en-eller-anden stodder har aflivet vores kameler!

Folket (herunder spædbørn) er nu tvunget til at gå til fods i den hårde
ørken, og det er nu slet ikke længere sikkert, at vi kan nå frem til vores
destination med livet i behold.

Vi kan IKKE løse problemerne hos Jer, ved at I blot går hver til sit. Der ér
nogle regionale hensyn, der skal tages højde for.

Sådan er det også andre steder i verden. Ihukom fx. da Polen søgte optagelse
i NATO og insisterede på (for en sikkerheds skyld) at have opstillet
atomvåben.

Vi måtte forklare dem nødvendigheden af at have et delay i
atomangrebsvarslingssystemerne. Polene lå (og ligger fortsat) al, al for tæt
op af Ruslands Østersøflåde. Dersom Russerne ikke havde (og har) minimum 10
minutters varsel ved et eventuelt atomangreb, vil der jo på tilsvarende vis
være kortere betænkningstid. Et uheldigt meteor-nedslag i området kunne
således forårsage en global úønsket atomkrig.

På tilsvarende vis er det hos Jer. Israel trues officielt af bl.a. Iran med
total-udslettelse, og de har derfor *krav* på nogle sikkerhedsgarantier,
herunder síkre og anerkendte grænser.

Der er IKKE meget sikkerhed i en grænse, dersom man til stadighed får
missiler i knolden i tide og utide ...

Det er simpel logik!

Hvis I - med andre ord - ønsker, at Fredsprocessen skal fortsætte, så bliver
I også nødt til at give israelerne et *útvetydig* signal om *fredelige
hensigter*.

Og det kan kun gøres ved, at I som fair-businessmen overholder Jeres del af
aftalen (Køreplanen for fred).

Disse grupper (herunder HAMAS) *skal* afvæbnes nu, førend vi kan komme
videre.

Hvorledes skulle jeg (og andre) - for øvrigt - kunne *respektere* et sådant
pattebarn (HAMAS og andre), der skaber sig, fordi man ikke kan få sin
narcissistiske og *egocentriske* vilje gennemført (på andre menneskers
bekostning)?

Vær *realist*:

Så længe disse grupper er bevæbnede, vil der igen og igen komme ballade.

Se nu blot hvor lidt der skulle til i forgårs, hvor *skødesløs* omgang med
sprængstoffer kostede flere mennesker livet. På grund af dette blussede
volden op igen.

Og sådan vil det blive ved, og ved, og ved, som en skrue uden ende.

Den eneste effektive løsning er, at disse pattebørn pga. *úansvarlighed*,
umodenhed må holdes i kort snor. De bringer jo hele det Palæstinensiske
folks fremtid i únødvendig fare.

Ligeledes må den antisemittiske propaganda ophøre. Israelerne har én gang
for meget måtte gennemleve et HOLOCAUST, og vil selvfølgelig ikke have en
gentagelse. Hvert eneste propagandaord, der udtales, kan kun opfattes som
værende et Heil-Hitler

Der bliver ingen fredelig sameksistens, sålænge I hælder benzin på hadets
bål.

Hold Jer derfor hellere til *sandheden* fremfor disse løgne, og I vil vinde
vor og Jeres modparts *respekt*.

Og - om Gud vil (inshAllah) - må vi frem til vor destination.

Be a *parter* ... please, be my *friend*.

-

Internal:

Sir! I need an OUTPUT-ordre.

Mr.*Who*:
(2005-09-25, CET 15:26)
- "Det er i orden. Det skal du få. Gør det nu!"

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4498

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-09-05 14:50

"Jesus-loves-you" skrev
4498 news:gCxZe.68861$Fe7.231791@news000.worldonline.dk

[ ... angående Køreplanen for Fred (i Mellemøsten) ... ]

Internal:

Gosch, hvor ér jeg træt af at være bussemand!

Mr-*Who*-Break (2304):
(2005-09-25, CET 15:17)
- "Det kan jeg godt forstå."

15:19
- "Men bliv ved ... [vi står bag dig, *1] ... og bakker dig op.
Om nødvendigt med ... [artilleriet, *2]."

*1:
Ordene ej 100% sikre.

*2:
Ordet ej 100% sikkert. Se mere herom i ...
4476 news:rLPYe.68676$Fe7.231435@news000.worldonline.dk

Thank You, Sir ... Like to do business with You, my friend ...

Mr-*Who*:
(2005-09-25, CET 15:46)
- " ... ... "

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4499

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-09-05 15:08

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... irt. Middleeast-peaceprocess ... ]

Mr. *Who*(2304)-Break to Mr. President Mahmoud Abba:
(2005-09-25, CET 16:01, delay -0:00:54)
- "Move."

Means: Move *forward*.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4500

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-09-05 15:13

"Jesus-loves-you" skrev
4501 news:LbyZe.68871$Fe7.231862@news000.worldonline.dk

[ ... irt. Middleeast-peaceprocess ... ]

> Mr. *Who*(2304)-Break to Mr. President Mahmoud Abba:
> (2005-09-25, CET 16:01, delay -0:00:54)
> - "Move."
>
> Means: Move *forward*.

RETTELSE:

The time was:
(2005-09-25, CET 16:01:59, delay -0:00:54 + *1)
(2005-09-25, CET 16:01:05 + *1)

*1:
(and some seconds delay through cable-TV-net)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4501

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-09-05 17:43

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]

> (2005-09-25, CET 16:01:05 + *1)
>
> *1:
> (and some seconds delay through cable-TV-net)

Hvor ...

Mr. *Who*(2304)-Break:
(2005-09-26, CET 18:37)
- "Nemlig"

(jeg skal lige skrive færdig, my friend ... ... )

"Hvorledes skulle jeg (og andre) kunne betro dig/Jer meget, når du/I end
ikke er tro i det små", kan jeg næsten høre Mr. *Who* sige.

Gaza bliver således *prøvekluden* på, om I overhovedet er i stand til at
kunne betros noget-som-helst !

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4508