Gratis at køre i bil
Fra : Mark Jensen

Dato : 19-09-05 13:00

Jeg synes det lyder som en glimrende ide de har fundet på i Sverige.
Få penge for at køre i bil. Blot skal den tilklistres med reklamer.

Jeg håber noget lignende kan indføres herhjemme. Så ville selv
studerende som mig have en chance for at køre i bil.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2889174&forside

Fra : hanzen

Dato : 19-09-05 13:32

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber noget lignende kan indføres herhjemme. Så ville selv
> studerende som mig have en chance for at køre i bil.

Det har da eksisteret i flere år her i landet.
Har du f.eks. aldrig set er Haribo-Taxa?
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Mark Jensen

Dato : 19-09-05 13:35

On Mon, 19 Sep 2005 14:32:22 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeNOT.dk>
wrote:

>"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse

>Det har da eksisteret i flere år her i landet.
>Har du f.eks. aldrig set er Haribo-Taxa?

Ja det er jo i erhvervsregi. Jeg taler om privatbillisme.

Fra : hanzen

Dato : 19-09-05 17:14

> Ja det er jo i erhvervsregi. Jeg taler om privatbillisme.

Det har også været muligt for private i et par år.
--
hilzen
hanzen

Fra : Jim

Dato : 19-09-05 17:04

"hanzen" <hanzen@mailmeNOT.dk> skrev i en meddelelse

> "Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse

> Det har da eksisteret i flere år her i landet.
> Har du f.eks. aldrig set er Haribo-Taxa?

Jeg synes, det lyder bragende godt.
Det vil da være sjovt at kunne reklamere for sin favoritøl eller det
sportshold, man holder med.
Og så tjener man penge på det.
Bare man ikke skal betale skat af det, så er ideen god nok.

J.