Konsultations tid mellen 10:30 og halv 11
Fra : Allan Knaap

Dato : 17-09-05 09:46

Det lader til at det er gået op for de kære politikere, hvad vi
"almindelige" borgere har vidst i mange, mange år. Nemlig at det er tæt på
kropumuligt at komme igennem til ens læge når man skal have bestilt en tid.

http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=628782

Gud hjælpe mig om der ikke i artiklen står "Sådan lyder den opsigtsvækkende
kritik" Gad vide hvilken planet den journalist kommer fra :)

Men det passer jo ganske fint. Dem der arbejder, betaler for at vi kan komme
til lægen, så dem der ikke arbejder kan benytte sig af ordningen, for at få
en lægeerkæring på hvorfor de ikke kan arbejde.

Es hängt alles irgendwo zusammen. sie können am hintern ein haar ausreissen,
dann tränt das auge

Allan Knaap

Fra : Egon Stich

Dato : 17-09-05 13:41

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til lægen, så dem der ikke arbejder kan benytte sig af ordningen, for at

> en lægeerkæring på hvorfor de ikke kan arbejde.

??????????????

> Es hängt alles irgendwo zusammen. sie können am hintern ein haar
ausreissen,
> dann tränt das auge
>
> Allan Knaap

Det er da udmærket, at du vil benytte et af verdens smukkeste sprog.
Men: Så gør det ordentligt.
Ikke?

MVH
Egon

Fra : Allan Knaap

Dato : 17-09-05 16:55

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> "Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> komme
> få
>
> ??????????????

Den tog vist ingen stop mellem stationerne hva? :)

> ausreissen,

> Det er da udmærket, at du vil benytte et af verdens smukkeste sprog.
> Men: Så gør det ordentligt.
> Ikke?

Jeg er ikke tysk ekspert, og da jeg fik teksten af en tysker antog jeg det
som givet det var ordentligt. Men hvis du mener bedre er du da velkommen til
at korrigere hvor der måtte være behov for det.

Om det er smukt, tjah.....når jeg hører Rammstein er det da ganske fint.

Allan Knaap

Fra : Egon Stich

Dato : 18-09-05 01:23

> [...]
> at korrigere hvor der måtte være behov for det.
>
> Om det er smukt, tjah.....når jeg hører Rammstein er det da ganske fint.

Nåh, det var såmænd bare de store bogstaver i navneord, jeg savnede
Og havde du skrevet med gotiske bogstaver, var jeg svømmet helt hen i
nostalgi....

(Hvordan får man forresten en PC til det? Nogen der ved?)

MVH
Egon

Fra : Allan Knaap

Dato : 18-09-05 10:17

> [...]
> nostalgi....
>
> (Hvordan får man forresten en PC til det? Nogen der ved?)

Hej Egon.

Jeg har postet en gotisk font i dk.binaer. Måske du kan bruge den ?

Allan Knaap

Fra : Trunte

Dato : 22-09-05 21:12

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> (Hvordan får man forresten en PC til det? Nogen der ved?)

Du kan installere gotiske fonte i Word.
Trunte

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 17-09-05 16:57

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in

> Det er da udmærket, at du vil benytte et af verdens
> smukkeste sprog. Men: Så gør det ordentligt.
> Ikke?
Mener du tysk?! Det er en vittighed ikke?

--
/Mikael

Fra : Egon Stich

Dato : 18-09-05 01:26

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in

> Mener du tysk?! Det er en vittighed ikke?
>

> --
> /Mikael

Nej.
Absolut ikke.
Tysk er et præcist, smukt og blødt sprog.
Især i Böhmen - Mähren - Schlesien og Østrig.
Og så er tyskerne de, mig bekendt, eneste, der er i stand til at skrive
faglitteratur med humor.

MVH
Egon