Spies-Glistrupsk selvmudderkastning
Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-05 07:28

"Dårlig reklame er bedre end ingen"(Simon Spies), omformuleredes til:

"Om man kalder mig Messias eller djævel er underordnet, Jeg vil i
folketinget ved at udstille mig selv som værst tænkelig." (Mogens Glistrup)

At den gandhiske glistruplærling Bo Warming søger ny veje udfra samme
taktik, er ikke useriøst -

Der er pro-Steen-Ribers-budskab i, at jeg med ord tirrede til
folkekirke-eksklusion, og at ord får muslimer til at smadre ruder hos mig,
hjælper til, at deres sande ansigt afsløres. Nudisme og trivselshave istf.
konformitet er debatindlæg.

Vildledte reagerer med vold, udsmidning osv - det er interessant at få frem,
hvem er vildledt.

Blasfemi bør tillades - men jeg overtræder heller ikke denne afskyelige
lov-§.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-05 09:24

> [...]
> frem, hvem er vildledt.
>
> Blasfemi bør tillades - men jeg overtræder heller ikke denne afskyelige

Når Spies lod sig fotografere nøgen på Hviids Vinstue efter af have afprøvet
en stribe ludere hentet fra to forskellige bordeller, og afgjort på
hvilket sted en hurtig in-out var bedst, så var det jo tankevækkende
budskab, som i folks splittede sind ville appelere til skitzo-underjeg mere
end skitzo-overjeg.- altså forarge.
Han påtog sig at blive foragtet af dem, der foretrak Tjæreborg-præstens
rejser, men vandt i det lange løb. Ligesom Glistrup har vundet ved at skabe
DF.

Om min eksperimentelle lærlinge-kurs flytter stemmer til fordel for DF og
dermed DK, vil tiden vise. Gode råd modtages gerne - ikke blot mavesurhed om
at jeg - selvfølgelig - gentager mig, som den ellers kloge Jens Bruun
spilder vor tid med

Mail evt privat eller ring 35861000 - eller kik omkring, incl uanmeldt
Bjelkes Alle 46, stuen eller haven.