Kina bruger henrettede til kosmetik
Fra : Martin K

Dato : 13-09-05 15:38

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=311214

Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.

Måske vi skulle til at stille bare nogen få, rimelige krav til de varer, vi
importerer?

--
Martin K

Progressiv

Fra : Allan Riise

Dato : 13-09-05 15:42

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=311214
>
> Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.

Pyt, kan muslimerne spise svin via piller, kan madammerne i Rungsted vel
også smøre kinesere på huden.

Hmm, mon det er derfor enlige madammer knalder så tit?

> Måske vi skulle til at stille bare nogen få, rimelige krav til de varer,
> vi
> importerer?

Ifølge en del herinde, så nej, selv mener jeg selvf. ja, uaget jeg
ironiserede lidt ovenfor.

--
Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-05 15:50

"Martin K" <n@da.spam> wrote in message
> [...]
>
> Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.
>
> Måske vi skulle til at stille bare nogen få, rimelige krav til de varer,

Ingen tvinger dig til at købe billig kinesisk højkvalitet. Staten skal
aldrig blande sig i handelspolitik

Hvis nørrebropolitiet, der vil forjage mig fra kvarteret ved at pusse bøller
på mig og godtage usandsynlig påstand-mod-påstand anmeldelse om
blufærdighedskrænkelse, havde adgang til dødsstraf, ville jeg finde glæde
ved at mit kadaver blev genbrugt mest mulig - jeg har testamenteret mig til
Anatomisk Institut, og hvis mine fedtdepoter kunne bruges til skønhedssalve,
ville det da være lækkert.
En kinesisk massemorder der henrettes - og det er især sådanne der
dødsstraffes - bør påskønne at hans hjerte gavner en rig turist og
betalingsbalancen for hans fædreland.

Iøvrigt tror jeg, at jeg har fået kyset politi-etaten ned i et musehul ved
at udstille deres inkompetence vidt og bredt og kopiere indlæggene til dem.
De indser, at hvis de kommer igennem med det planlagte justitsmord, så
bliver de til grin, for næsten ingen danskere er så dumme som de to
betjente der forhørte mig, og tror på afrikanerinden.

1. de har mailet mopset tilbage at de under ingen omstændigheder vil svare
på NOGEN email jeg sender dem - hvad var soleklart at de ikke gjorde vedr
det meste - om de ikke vil modtage tips eller kvitere for modtagelse af
noget vigtigt, tvivler jeg på
2. Min advokat har i ugevis søgt at få sagens akter, men fjolserne skammer
sig så meget, at de ser ud til at være blevet væk.

Fra : GB

Dato : 13-09-05 15:52

"Martin K" <n@da.spam> skrev i meddelelsen

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=311214
> Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.

LOL! Og hvad så, hvis det virker? Kineserne udrydder jo selv tigre og
næsehorn for at få potensfremmende midler...

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Jim

Dato : 13-09-05 15:57

> [...]
>
> Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.
>
> Måske vi skulle til at stille bare nogen få, rimelige krav til de varer,

Måske ender brugerne med skæve øjne.. ;0)

"Dejlig kulør, du har fået i ansigtet".
"Ja, jeg bruger døde kinesere, det er bare noget, der virker".

Eeewwww!, siger jeg bare.

Fra : jodem

Dato : 13-09-05 16:12

> [...]
>
> Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.
>
> Måske vi skulle til at stille bare nogen få, rimelige krav til de varer,

Jeg tror bare, det er et ondskabsfuldt rygte, som er sat i værk af nogle
europæiske eller amerikanske kosmetikfirmaer, for at aflede opmærksomheden
fra, at de bruger aborterede fostre i deres rynkecremer.

Fra : Jim

Dato : 13-09-05 16:17

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> europæiske eller amerikanske kosmetikfirmaer, for at aflede opmærksomheden
> fra, at de bruger aborterede fostre i deres rynkecremer.

Og er du så kommet af med dine rynker?

Fra : jodem

Dato : 13-09-05 16:30

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Og er du så kommet af med dine rynker?

No, because I'm not worth it!

Fra : Jim

Dato : 13-09-05 16:55

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse

> No, because I'm not worth it!

Det er da selverkendelse, der vil noget.

Fra : Snurrberget

Dato : 13-09-05 17:54

Martin K wrote:

> [...]
>
> Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.
>
> Måske vi skulle til at stille bare nogen få, rimelige krav til de varer, vi

Øhh... kildekritik... ?

- cep

Fra : Snurrberget

Dato : 13-09-05 18:34

> Øhh... kildekritik... ?
>
> - cep

Apropos... http://ekstrabladet.dk/visArtikel.iasp?pageID=311259

- cep

Fra : GB

Dato : 13-09-05 18:54

Snurrberget <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Øhh... kildekritik... ?

Spørg Arne Wilstrup? Han går jo i den grad ind for kina-kommunistisk
"demokrati", at han benægter, at kommunisterne efter en henrettelse, som
en sidste hån sender regningen for kuglen til familierne. Hvis man så
også kan sælge ligene til Lancome, kan det jo gå hen at blive et super-
højprofileret kapitalistisk venture at begrænse ytringsfriheden på denne
måde.

Det kunne muhamedanerne aldrig have fundet på...

Fra : jodem

Dato : 13-09-05 19:02

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> måde.
>
> Det kunne muhamedanerne aldrig have fundet på...

Hvis du ikke har opdaget, at der er kamellort i din tandpasta, så har dine
omgivelser nok

Fra : Snurrberget

Dato : 13-09-05 19:04

> Det kunne muhamedanerne aldrig have fundet på...

Nu er arabiske lande også primært liberalistiske, så det er vel ingen
overraskelse.

- cep

Fra : GB

Dato : 13-09-05 19:52

Snurrberget <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen news:432715a1$0
$94379$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Nu er arabiske lande også primært liberalistiske, så det er vel ingen
> overraskelse.

ROTFL!

Fra : Snurrberget

Dato : 13-09-05 22:17

GB wrote:

> Snurrberget <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen news:432715a1$0
> $94379$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> ROTFL!

Det er sgu da rigtigt Georg!

Selv en famile i Algeriet med 6000 medlemmer kan ikke skaffe menneske
lig nok til at holde en lille sæbe fabrik kørende.

- cep

Fra : GB

Dato : 13-09-05 22:46

Snurrberget <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen news:432742fe$0
$94416$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Det er sgu da rigtigt Georg!
> Selv en famile i Algeriet med 6000 medlemmer kan ikke skaffe menneske
> lig nok til at holde en lille sæbe fabrik kørende.

De kan da bare få deres mullah eller mufti til at lave en fatwah mod
nabobyen - så er der sæbemateriale nok, hvis vi nu endelig skulle gribe det
"liberalistisk" an?

Fra : Snurrberget

Dato : 13-09-05 23:15

GB wrote:

> [...]
>

> De kan da bare få deres mullah eller mufti til at lave en fatwah mod
> nabobyen - så er der sæbemateriale nok, hvis vi nu endelig skulle gribe det

Dét tænkte jeg ikke lige på...
Men så er der jo 1 milliard troende til at dele sæbespåner, så det
kommer måske til at knibe med rentabiliteten af sæberierne.

- cep

Fra : GB

Dato : 14-09-05 00:58

> Men så er der jo 1 milliard troende til at dele sæbespåner, så det
> kommer måske til at knibe med rentabiliteten af sæberierne.

Så sætter man - ligesom man gør med olie og benzin - en fast minimumspris.
Det er vel der, liberalismen kommer ind i bedlet, ikke sandt?

Fra : Snurrberget

Dato : 14-09-05 01:31

GB wrote:

> Så sætter man - ligesom man gør med olie og benzin - en fast minimumspris.
> Det er vel der, liberalismen kommer ind i bedlet, ikke sandt?

Hvis du kan få business ud af en 1/10 kvart sæbesån så....
Men hvis nu staten bekoster et sæberi for hver landsby, og alle indkomne
ofre for slægtsfejder indgår som råmaterialer til byerne efter en
socialt balanceret fordelingsnøgle, har vi vel egentlig grupper af
kooperativer ledet af staten/staterne.

men det kunne muhammedanerene aldrig finde på

- cep

Fra : GB

Dato : 14-09-05 02:24

> men det kunne muhammedanerene aldrig finde på

Nemlig - det har de hverken hjerne eller initiativ til. Ellers havde de
gjort det for længst.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-09-05 04:09

GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

> Snurrberget <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nemlig - det har de hverken hjerne eller initiativ til. Ellers havde de
> gjort det for længst.

Med den model havde de jo forlængst udryddet - dem selv.
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-05 08:26

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Med den model havde de jo forlængst udryddet - dem selv.

I relation til at udrydde sig selv, så læste jeg lige en leder i et af de
store pakistanske blade. De skrev, at hvis det indiske RAW (= CIA), som især
har beskæftiget sig med krigen mod pakistanske rebeller i Kashmir, - hvis de
ville udrydde alle pakistanere, så skulle de bare smide nogle hundrede
udrevne sider fra Koranen ud over landet, og beskylde en eller anden
minoritetsgruppe for blasfemi. Hver gang sådanne sager opstår - og det gør
de ustandselig - så smadrer mængder af mennesker andre mennesker og
afbrænder butikker, politistationer, biler og tog. Herligt temperament!

Fra : jodem

Dato : 14-09-05 08:45

> [...]
> minoritetsgruppe for blasfemi.
> - så afbrændes butikker, politistationer, biler og tog. Herligt

Kender du en fidibus? :-

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-05 10:01

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> temperament!
>>

> Kender du en fidibus? :-

Ja, det kunne blive et helt nyt begreb inden for krigsførelse.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-05 09:23

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> og afbrænder butikker, politistationer, biler og tog. Herligt temperament!

Et godt Danmark tager alvorligt på al vold
og staten afviser totalt at beskæftige sig med folks frivillige køb af
ligkrem fra ud- eller ind-land. Selvfølgelig var The Guardian ude i lodret
løgn om ligegyldigheden. Vesten er misundelig på Kinas succes, så vi
mudderkaster barnligt.
Er der ingen der kan forsvare statsindblanding vedr bygning af huse, når
disse ikke er i fare for at falde sammen?
Eller forsvare injurielov når ikke økonomisk tab eller usandhed?
Eller forsvare indblanding i voksne menneskers køb og salg af ALT andet end
slaver og våben?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-09-05 18:10

Martin K wrote:
> [...]
>
> Hvem ved - måske smører man en død kineser i hovedet hver morgen.
>
> Måske vi skulle til at stille bare nogen få, rimelige krav til de

Er der nu noget galt i at smøre sig med kinesere? Det er sikkert
effektivt i explorationscreme ...