Når ORD provokerer t VOLD, er fejl hos vol~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-05 13:59

En af mine naboer - og dele af politiet - lever i junglelovs-stenalder, når
de ser medskyld hos mig vedr bøllevold imod mig, som skyldes politiske
budskaber rettet mod forpibasserende -
(som ikke er tvunget til at stoppe op og læse.)

Kan nogen forsvare det muslimagtige synspunkt, at folk skal bankes til
_normalitet_?

Hvis hobby-instrumenter brugt i haven overdøver fuglesangen, så er denne
støj-forurening ofte under bagatel-grænsen - men den kan være asocial og
dårligt naboskab.

Men om man gør sit hus kedeligt eller sjovt, er smagssag dvs rager aldrig
staten, og tirrer det voldsmænd til hærværk, så er man sagesløs og de, der
overskrider grænsen mellem ånd og fysik, er 100% at kritisere

Fra : Christoffer

Dato : 13-09-05 17:16

> [...]
> (som ikke er tvunget til at stoppe op og læse.)
>
> Kan nogen forsvare det muslimagtige synspunkt, at folk skal bankes til
Overhovedet ikke, man kan i mine øjne udelukkende tales til fornuft.
Men princippet med at bruge vold til at omvende folk er jo ikke ligefrem nu,
flere steder bliver politiske fanger fænglset for deres holdninger, hjælper
det?