Særlinge keder evt. Farlige er kun visse p~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-05 01:31

Folk der tænker meget anderledes, kan være spild af tid. Man vil helst
skærpe sit vid på nogen er er som folk flest, og benytter sproget som en
selv,

Det er kedeligt at kommunikere med en der taler sort.

Men når bortset fra yderst sjældne extrem- afvigere, er der vist aldrig
noget farligt ved de sære enere?

" Vi kalder mennesker farlige, hvis sind er anderledes skabt
end vores eget, og vi kalder dem umoralske, som ikke hylder vores moral.
Anatole France

Afvigelse, der bør undgås, er hvad keder og hvad ligner hallucination, hvor
"små blå mænd beordrer mord" (1)eller psykopatisk hæmningsløshed afføder
rovmord(2)

Ad (1)At psykoseramte er farlige, er vist altid efterrationalisering når
læge eller forsvarsadvokat skal fixe en behandlingsdom

Ad /2) Muslimer har massepsykose, så de er farlige, men ellers er den
afstumpede seriemorder mest et produkt af spændingsfilm.

-------------------------

" Virtue is insufficient temptation.
George Bernard Shaw

" Vor forfængelighed ser gerne, at det, vi gør bedst, netop skal
gælde som det, der falder os sværest. Dette vedrørende oprindelsen til
mangen en moral. Nietzsche

Fra : Claudio Adam

Dato : 13-09-05 08:44

Hove can you have your pudding,
if you do not eat your meat?

Fra : Claudio Adam

Dato : 13-09-05 08:49

Claudio Adam <kraka@Q75SBc.dk> (slet Q75SB) skrev:

>Hove can you have your pudding,
>if you do not eat your meat?

Farlige overfor hvem Bo?

Hvad i alverden fabler du om?
De er vist En anarkistisk fribytter min gode mand!

Jeg troede ellers, du var Hard core Katolik,
måske Jesuit,
- et framragende folkefærd for-resten.

Jeg mener, det har jeg da uddraget gennem vore lange samtaler
foran ved pejsen.

--
Mvh. Adam
Af Profession følgende:

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-05 09:13

"Claudio Adam (slet JCUHD)" <kraka@JCUHDc.dk> wrote in message

> [...]
> måske Jesuit,
> - et framragende folkefærd for-resten.
>
> Jeg mener, det har jeg da uddraget gennem vore lange samtaler

"aNARKIST" er et belastet ord, fordi de første af dem forsøgte
bombeattentater mod zaren.
Fribytter er jeg ikke mere end sortarbejdende jyder

Katolskhed er om provokation - min kristendom kræver slet ikke
kirkemedlemskab

De ny lejere i mit hus indretter pejs, men det var der ikke da du var her -
men det var hyggeligt og du og andre er velkomne Bjelkes Alle 46.

På Zambias skoleTV 1972-74 var min bedste kollega en irsk katolik - og min
søn har gået på Den Katolske CEntralskole her på Nørrebro - men
religions-grænser er uinteresante. Islam er ikke religion men
erobringsbevægelse.

Farligheds-kriteriet - "røde papirer" er det der kan retfærdiggøre
psykiatrisk tvang, og som får folk til at respektere denne infame
lægehjælp-uden-samtykke. Derfor efterspørger jeg viden om reel farlighed hos
de, der udstødes som "sindsyge". Jeg tror at selv de mest psykoseramte er
passive og egosvage og ufarlige. Hannibal Lector-typer er en myte.
Skorstensfejeren der pædofil-myrdede sommeren 2002 var vist en ulykkesfugl
der ønskede at komme i fængsel. Ikke syg.

Fra : Claudio Adam

Dato : 13-09-05 09:54

Klokken er nu ca. 11.00:

For 2. timer siden postede jeg 2. nye indlæg som endnu ikke er
kommet frem på skærmen, hvorimod mione svar til dig prompte kommer
frem!

Hvor-hen, ligger den logik?

Adam.

Fra : Trunte

Dato : 13-09-05 19:58

"Claudio Adam (slet LE4UT)" <kraka@LE4UTc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> For 2. timer siden postede jeg 2. nye indlæg som endnu ikke er
> kommet frem på skærmen, hvorimod mione svar til dig prompte kommer

Kvalitetsfilter?
Trunte

Fra : Claudio Adam

Dato : 14-09-05 11:55

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> skrev:

>"Claudio Adam (slet LE4UT)" <kraka@LE4UTc.dk> skrev i en
meddelelse

>Kvalitetsfilter?
>Trunte

Jeg beklager meget:
Men jeg ligger ikke inde med tid nok til at lege mere med dig i
dag!

Kan du ikke selv finde på noget.....Trunte.