Menneskeret/nationalisme
Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-05 16:51

Når en hanbjørn finder en moderløs bjørneunge, der ikke behøver modermælk,
vil den udvise helt så gode yngelplejeinstinker som en hunbjørn og hjælpe
den, så længe den behøver det .
Bjørnerettigheder???
Ænder kan adoptere kyllinger og aber tvangsadopterer rivalers børn.
Hanbjørne er oftere en trussel mod bjørneunger, nemlig hvis de ved at dræbe
dem kan få en moder, der passer ungen gjort frugtbar, så de kan få unger med
hende.

Mennesker kan adoptere fjendens børn, og kæledyr - men normalt er andre
stammer FJENDER og der ofres minimal omsorg. Måske oldtids-jøder var så
svage, at de havde fordel af at tage sig af bortløbne slaver fra nabofolk,
og derfor opfandt menneskerettighedsprincippet om lighed mellem mennesker.
Som idag gør megen skade, og næppe har gjort megen gavn nogensinde. Noget
andet er lighed for loven, som er administrativt praktisk.

Borgerrettigheder mellem ligemænd fx adelens håndfæstninger, der tvang
konger til grundlovsforhør og ytringsfrihed, er noget helt andet og
positivt.

Smålig nationalisme modarbejdedes gavnligt af nytænkende græske filosoffer i
fredstid, og Hugo Grotius, der fremmede fællesskab til havsejlads - stop for
told. Det var sundt og ledte til fællesmarkeder og anden sund
internationalisme. Fælles standarder for 2 sorteringsagurker, der er
upraktisk krumme, er også god EU-fornyelse. Men oftest opfindes
harmonisering, der er skadelig for alle andre end internationalismens
bureaukrater

RACISME
Racisme er de fattiges snobberi. Raymond Aron

Rascisme er dogmet,at en etnisk gruppe af naturen er dømt til
medfødt underlegenhed og en anden gruppe er bestemt til medfødt overlegenhed
.. Ruth Fulton Benedict (antrololog)

` I think a black could scarcely be found capable of tracing and
comprehending the investigations of Euclid.' Thomas Jefferson

I Morland Neger-land ere de sorte de smukkeste; derfor male de
djevelen hvid. Danske Ordsprog

Hvis alle penge og al ejendom i denne verden en vilkårlig
dag kl. 3 om eftermiddagen blev fordelt ligeligt blandt jordens beboere, så
ville man allerede kl halv fire kunne fastlå betydelige forskelle i
menneskenes ejendomsforhold. Paul Getty Hvis menneskene
en morgen vågnede op og pludselig var af samme race, tro og farve, ville der
opfindes andre grunde til fordomme inden middag. Senator
George Aiken

NATIONALISME
Any nation is abroad mainly reputated for its bad deeds.
Joseph Conrad Alle nationer kritiserer andre nationer og alle har ret.
Schopenhauer

Eksperimenter med sammensurier af vildtfremmede folkeslag skærper så
megen pinefuld mistrivsel og så mange faremomenter, at man skal holde sig
langt væk derfra.
Mogens Glistrup 1994-bog

Hvad er patriotisme andet end kærlighed til de gode sager, som vi
spiste i vor barndom. Lin Yutang

Hvis jeg vidste af noget der ville gavne mig personligt, men
skade min familie, ville jeg skyde det til side. Hvis jeg vidste af noget
der ville gavne min familie, men ikke mit land, ville jeg prøve at glemme
det. Hvis jeg vidste af noget, der ville gavne mit land, men skade Europa,
eller gavne Europa, men skade menneskeheden, ville jeg regne det for en
forbrydelse. Montesquieu

I am a citizen, not of Athens or Greece, but of the world.
Socrates

MENNESKERETTIGHEDER

Man kan ikke leve for alle, især ikke for den, som man ikke
ville bryde sig om at leve sammen med.Goethe

The noblest work of God? Man. Who found it out? Man. . Mark Twain

- "Dit liv er, selvom du er det aller ynkværdigste menneskebarn ingen
uhyggelig drøm, men ophøjet virkelighed." Thomas Carlyle

- "Hvert menneske er til nytte for menneskeheden, alene ved sin eksistens"
J.J. Rousseau

The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there
is of it Mark Twain

Fra : Claudio Adam

Dato : 13-09-05 07:13

Hvis en Hanbjørn støder ind i en unge, vil den indtage den som
Fanden snupper en Præst en Påskemorgen,
uanset hvad.

1. Skal jeg forstå dig ved at Nationalisme:
Ikke er lig menneskerettigheder?

2. Hvordan kan Nationalisme være andet en beskyttelse af Stammen.

3. Er dette i øvrigt et problem for dig?

4. Islam samt Jødedommen er jo om nogen en ekspanderene
Nationalisme,
der er total ligegyldíg overfor bevaring af andre Racer,
men blot ønsker en øget styring!
Ud fra egen race/elite/stamme:
Ved henholdsvis Ekstrem Religion og Overtagelse af Marked Andele.
Igen stadigvæk ved en pasning og pleje af egne Kerne tropperne.

Jeg vil igen henvise til:
At der er vitterligt en del mennesker der har brug for at læse
Mein Kampf.

Fra : Trunte

Dato : 13-09-05 20:43

"Claudio Adam (slet R9Q3L)" <kraka@R9Q3Lc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg vil igen henvise til:
> At der er vitterligt en del mennesker der har brug for at læse
De piller du tager er det nogen du vil dele?
Trunte

Fra : Claudio Adam

Dato : 14-09-05 05:40

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> skrev:

> [...]
Stammen.

Andele.

>De piller du tager er det nogen du vil dele?

Halløjsa Trunte!
Du raver stadigvæk rundt i mørket kan jeg forstå.

Du jo forstår ligeledes, jo så udemærket at argumentere for din
sag kvinde.

Jah,
vi gør jo alle vores bedste, det kan ingen jo klandre.

God Vind i øvrigt.

med venlig hilsen Adam

--
Mvh. Adam