Robbie Williams i aftes?
Fra : Mr

Dato : 29-10-05 20:40

Hej.

Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke ligefrem til at kende
i aftes?
Seriøst, var han på stoffer eller ligende?

Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i Farum.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-10-05 23:32

Mr wrote:
> [...]
> ligefrem til at kende i aftes?
> Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
>
> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes

Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke
ham.. :-?
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-10-05 00:45

> Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke
> ham.. :-?

Ja han er blevet helt metal...

Fra : Dopedog

Dato : 30-10-05 09:41

> Ja han er blevet helt metal...

Stagediving har da mere noget med pop/rock/punk ting at gøre IMO ?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-10-05 10:49

> Stagediving har da mere noget med pop/rock/punk ting at gøre IMO ?

Nåh ja... Men hvis man kigger på metal efter bl.a. Metallica smeltede heavy
metal sammen med punk, eller hvad man nu sagde de gjorde i diverse
dokumentar-film.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-10-05 12:13

For resten kan Robbie rende mig groft i numsen, når jeg gik glip af Mew, som
var de første, der spillede

Fra : Thomas

Dato : 02-11-05 16:20

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> For resten kan Robbie rende mig groft i numsen, når jeg gik glip af Mew,
> som var de første, der spillede

Mew? Så lignede Jonas Bjerre godtnok Shakira ret meget

..Thomas

Fra : Dopedog

Dato : 30-10-05 16:33

> Nåh ja... Men hvis man kigger på metal efter bl.a. Metallica smeltede
> heavy metal sammen med punk, eller hvad man nu sagde de gjorde i diverse
> dokumentar-film.

Uha ja, i de gode gamle dage hvor Metallica stadig spillede metal

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-10-05 17:12

> Uha ja, i de gode gamle dage hvor Metallica stadig spillede metal

(drømmer tilbage) Hov, dengang var jeg sgu kun en lille splejs, der lyttede
til kassettebånd med Bamse & Kylling!

Men derfor har man vel stadigvæk lov til at savne visse ting fra før sin
tid...

Fra : Mr

Dato : 30-10-05 11:05

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke
> ham.. :-?

Jeg hæftede mig også ved at han sang "Look at the stars.."
Mente desuden også at han var stoppet med at ryge.
Stadig bare sjovt når man lige har set dagen inden hans koncert i Berlin og
"The road to Berlin" hvor man ser en fuldstændigt afslappet Robbie helt nede
på jorden.

Det er var ikke den Robbie man så på scenen i går aftes..

Hmm,.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-10-05 21:42

Mr wrote:

> [...]
> på jorden.
>
> Det er var ikke den Robbie man så på scenen i går aftes..

Måske han har indset at Trippin er langt fra det bedste, der er kommet
fra hans side, så han måtte ty til andre tricks for at levere ordentlig
underholdning?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-10-05 12:48

Mr skrev:
> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i
> Farum.

Farum? Jeg tror, det er dig, der er på stoffer.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Mr

Dato : 30-10-05 13:28

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Farum? Jeg tror, det er dig, der er på stoffer.

Få dig dog et liv

Fra : Dopedog

Dato : 30-10-05 16:33

> [...]
> Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
>
> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i Farum.

Så lige hans optræden idag, og jeg er også ret sikker på han var på
et-eller-andet !

Fra : XXX

Dato : 30-10-05 23:33

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote in news:ZJ59f.804
$t24.752@news.get2net.dk:

> Så lige hans optræden idag, og jeg er også ret sikker på han var på
> et-eller-andet !

Synge kunne (kan?) han ikke!

Fra : Anders

Dato : 31-10-05 20:45

> Synge kunne (kan?) han ikke!

Enig, en overvurderet gang kattejammer.
Men han har styr på damerne; det skal nok holde salgstallene oppe...

/anders

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 31-10-05 20:54

> Enig, en overvurderet gang kattejammer.
> Men han har styr på damerne; det skal nok holde salgstallene oppe...

Nu kan det kvindelig køn dog være åh noget så blinde, når det gælder
pop-stjerner, så de ikke kan kende de gode fra de dårlige (hvis der
overhovedet er gode).

Fra : Kim Petersen

Dato : 31-10-05 21:35

> Nu kan det kvindelig køn dog være åh noget så blinde, når det gælder
> pop-stjerner, så de ikke kan kende de gode fra de dårlige (hvis der
> overhovedet er gode).

Jeg må indrømme at jeg synes han er konge over publikum... De koncerter jeg
har set med ham på DVD, da performer han godt og underholdende, og musikken
er som regel medrivende. Popikon ja, men han har også noget at ha' det i i
forhold til så mange andre.

Men han er selvfølgelig milevidt efter Peter Gabriel

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 01-11-05 08:09

> [...]
> ha' det i i forhold til så mange andre.
>
> Men han er selvfølgelig milevidt efter Peter Gabriel

Jeg foretrækker ham helt klart også i forhold til mange andre af disse
popidoler... Især fordi han kan tillade sig selv at fucke så meget op til
Nordic... At han er hudløs ærlig, når han pointerer, at som stjerne, kan han
skide på lille Danmark ret så groft... altså performance-mæssigt...