Åge?
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 29-10-05 00:04

Hvad har I dog gjort ved Jeres allesammens Åge. Er han blevet slået ned?

Ruth

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 29-10-05 00:21

> Hvad har I dog gjort ved Jeres allesammens Åge. Er han blevet slået ned?

Han er rykket over til dk.kultur.film, hvor han fortæller om sin glæde for
Far til Fires genfødsel i dansk film, da disse er de eneste interessante
danske film, som er udkommet i lange tider...

Fra : olsen@sogetthis.com

Dato : 29-10-05 15:29

Ruth Nielsen wrote:
> Hvad har I dog gjort ved Jeres allesammens Åge. Er han blevet slået ned?

Kære Ruth,

Dit indlæg er i strid med gældende fundats for dk.kultur.musik. Hvis
du er bekymret for Åge, kan du sende ham en mail eller skrive i
dk.snak.off-topic.
Jeg fornemmer tydeligt, at du gerne vil have familiærstemning i
nyhedsgrupperne men plej venligst dine socialebehov andet sted.

Ps. Svar venligst på mit indlæg til dig i dk.admin.netmisbrug

Fra : Holst

Dato : 29-10-05 15:45

olsen@sogetthis.com wrote:

> Ps. Svar venligst på mit indlæg til dig i dk.admin.netmisbrug

Korrekt gruppe vil vel være news:dk.admin.netikette og ikke
news:dk.admin.netmisbrug. Hvis du vil have svar i en anden gruppe, så
burde du sætte en FUT på dit indlæg.

Fra : John

Dato : 29-10-05 20:14

olsen@sogetthis.com skrev:

> [...]
> Jeg fornemmer tydeligt, at du gerne vil have familiærstemning i
> nyhedsgrupperne men plej venligst dine socialebehov andet sted.

Har du ikke andet at lave :(

> Ps. Svar venligst på mit indlæg til dig i dk.admin.netmisbrug

Næh

Fra : olsen@sogetthis.com

Dato : 29-10-05 16:04

Holst wrote:
> Korrekt gruppe vil vel være news:dk.admin.netikette og ikke

Jeg hentyder til det indlæg jeg skrev i dk.admin.netmisbrug med titlen
"Forklaring til Ruth (Myte eller fakta)" Message-ID:
<1129487974.812555.98090@g14g2000cwa.googlegroups.com>

At Ruth ikke har svaret mig endnu kunne tyde på, at hun har et
forklaringsproblem.

>Hvis du vil have svar i en anden gruppe, så
> burde du sætte en FUT på dit indlæg.

Tak, men jeg *er* bekendt med usenet.

Fra : Holst

Dato : 29-10-05 16:15

olsen@sogetthis.com wrote:

> Jeg hentyder til det indlæg jeg skrev i dk.admin.netmisbrug med titlen
> "Forklaring til Ruth (Myte eller fakta)" Message-ID:
> <1129487974.812555.98090@g14g2000cwa.googlegroups.com>

Aha, ja, det fremgik jo ikke voldsomt tydeligt af din indlæg.

> At Ruth ikke har svaret mig endnu kunne tyde på, at hun har et
> forklaringsproblem.

Måske har hun heller ikke fattet, at du har postet et indlæg der. Eller
måske har hun bare ikke haft tid til at besvare det. Eller måske har hun
overset dit indlæg. Eller måske gider hun bare ikke diskutere i en
gruppe i dk.admin.* hierarkiet, for det er jo typisk kun ævl og kævl,
der finder sted der. Eller noget helt femte.

Der kan være mange grunde til, at man ikke får besvaret et indlæg. At et
indlæg ikke bliver besvaret er som oftest ikke ensbetydende med, at
modparten så får ret.

Fra : olsen@sogetthis.com

Dato : 29-10-05 22:42

John wrote:
> Har du ikke andet at lave :(

Har du ikke andet at lave end at spørge folk, om de ikke har andet at
lave? Dit indlæg var ikke berigende på noget punkt.

> Næh

Jeg startede mit indlæg med "Kære Ruth". Derfor er den sidste
kommentar også til hende.

Fra : John

Dato : 30-10-05 02:28

olsen@sogetthis.com skrev:

> Har du ikke andet at lave end at spørge folk, om de ikke har andet at
> lave? Dit indlæg var ikke berigende på noget punkt.

Næh, men så har vi da det til fælles. Dit brok var også alt andet end
berigende.

> Jeg startede mit indlæg med "Kære Ruth". Derfor er den sidste
> kommentar også til hende.

So what... det forhindrer jo heldigvis ikke andre i at svare dig ;)

Muh

Fra : Non-Desperado

Dato : 30-10-05 10:49

olsen@sogetthis.com skrev:

>Jeg startede mit indlæg med "Kære Ruth". Derfor er den sidste
>kommentar også til hende.

Hvorfor sendte du så ikke en mail til hende i stedet for at være
OT ?

Og hvorfor sendte jeg ikke ikke dette indlæg til dig som mail i
stedet for at være OT ?

Er det fordi at vi begge er idioter eller er det fordi det er
menneskeligt af fejle ?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : olsen@sogetthis.com

Dato : 30-10-05 01:58

John wrote:
> Næh, men så har vi da det til fælles. Dit brok var også alt andet end
> berigende.

Der er heldigvis ingen der tvinger dig til at læse mine indlæg.

Ja, svare... men med hvilket indhold?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-10-05 08:47

<olsen@sogetthis.com> skrev i en meddelelse
John wrote:
> [...]

Der er heldigvis ingen der tvinger dig til at læse mine indlæg.

> So what... det forhindrer jo heldigvis ikke andre i at svare dig ;)

Og så spildte I lige tiden på alt det netpoliti ævl...så ignorer dog indlæg
I ikke bryder jer om

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 02:50

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har I dog gjort ved Jeres allesammens Åge. Er han blevet slået ned?

Fra upålidelig kilde har jeg hørt at deltagere i denne nyhedsgruppe
bortførte Åge, ved Roskilde Festivalens start her i sommers, fra hans hjem
(hvor han var i gang med at høre fredelig og uskyldig dansktopmusik) og
lænkede ham til et lydtårn ved Orange Scene i et helt døgn. Da Åge endeligt
blev sluppet fri med et forpint udtryk i øjnene forsvandt han og det
forlyder at Åge aldrig rigtig er blevet sig selv igen...

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-10-05 08:49

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

og det
> forlyder at Åge aldrig rigtig er blevet sig selv igen...
>
> --
> Med venlig hilsen
> Kim Larsen

Kan du garantere det

Fra : Max

Dato : 30-10-05 09:03

Hej

> Kan du garantere det

Åge har da aldrig været sig selv :)

Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-10-05 09:21

> Hej

> Åge har da aldrig været sig selv :)
>
> Mvh Max

Det udløser så Kr 64.000,- spørgsmålet..
Var det nu ham, der ikke var sig selv ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 30-10-05 11:15

"Benny Mortensen" skrev i en meddelelse

> Det udløser så Kr 64.000,- spørgsmålet..

> Var det nu ham, der ikke var sig selv ??

Nå, jeg mente nok, jeg kunne huske, at I var nogle stykker, der havde
humoristisk sans herinde. Og så var det så fint, at I lynhurtigt
skaffede mig hele teksten til "Hej Lili hej lo".

Med hyggehilsener

Ruth

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 03-11-05 00:00

> [...]
> blev sluppet fri med et forpint udtryk i øjnene forsvandt han og det
> forlyder at Åge aldrig rigtig er blevet sig selv igen...

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=396088/

Kan dette være Aage der er på vej hjem fra festival ??