"Bøsse-sang"
Fra : Thomas

Dato : 24-10-05 22:00

Hejsa

Hele sidste uge sendt Henrik Milling hans 'Pravda'-program på P3,
som afløser for Monkey Business.

I programmet har han en slags 'Jingle' med en sang, hvor teksten er
noget i retningen af :

"Hvordan kan du vide, du ikke er bøsse,
når du ikke har prøvet, at kysse en mand"
(Eller sådan noget i den retning)

Er der nogen der ved hvad det er for en sang, hvem der har lavet den,
og om den evt. er til at få fat i?

Mvh. Thomas

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 25-10-05 15:19

Thomas skrev i meddelelsen <435d4b4d$0$38717$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>(Eller sådan noget i den retning)
>
>Er der nogen der ved hvad det er for en sang, hvem der har lavet den,

Det lyder, SVJKH, som Bent Jacobsen, på Demos 24; "Bøsse" fra `75.

hvm
--
"All will be reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeealed."
--- Led Zeppelin, 'Kashmir'

Fra : Thomas

Dato : 25-10-05 20:16

"Henrik Veber Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder, SVJKH, som Bent Jacobsen, på Demos 24; "Bøsse" fra `75.

Tak for svaret... Er det noget der kan købes et sted?

Mvh. Thomas

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 26-10-05 05:31

Thomas skrev i meddelelsen <435e847a$0$38677$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

>"Henrik Veber Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en meddelelse

>Tak for svaret... Er det noget der kan købes et sted?

Jeg ville prøve hos Accord.

hvm

Fra : Thomas

Dato : 26-10-05 14:12

>Jeg ville prøve hos Accord.

Hmm... Andre forslag? Der er lidt langt fra Nordjylland til København,
for at
kigge efter en plade de 'måske' har... Den kan ikke findes på deres
hjemmeside
(jeg havde ihvertfald ikke lige held til det) - Og det skal også helst være
som CD
(Eller evt. en MP3) - Da jeg ikke har nogen pladespiller...

Mvh. Thomas

Fra : PostMan

Dato : 26-10-05 19:30

Du kan låne den her
http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&term_mat%5B%5D=%28ma%3Dsg+ikke+ma%3Dfi+ikke+ma%3Dmu%29&field1=lfc&term1=Jacobsen%20Bent%20f%201951

Bare bestil den og den komme til dit bibliotek

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 00:32

Kan varmt anbefale Bent Jacobsen i SchwanzerSängerKnaben, det er meget meget
morsom.

http://www.schwanzen.dk/main.html