Musikpolitiet!
Fra : Thomas H.

Dato : 23-10-05 10:16

www.snabelapunktumdk.dk/Brohus_vs_Isaak.mp3

.....det sgu næsten for let, når de er sunget samme sted og næsten samme
tempo

Det drejer sig om Ester Brohus - The Perfect Way(1992) og Chris Isaak -
Wicked Game(1989)

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Peter

Dato : 23-10-05 10:35

Thomas H. wrote:
> [...]
> tempo
>
> Det drejer sig om Ester Brohus - The Perfect Way(1992) og Chris Isaak -

Ja, den ligger godt nok tæt op Wicked Game!
Gode sange begge to - trods de påfaldende ligheder ...!

/Peter

Fra : JimR

Dato : 23-10-05 11:20

Den er storslem, direkte stjålet.

Man bør være lidt mere opfindsom når man 'lader sig inspirere'.

Her er en opgave mere til musikpolitiet:
http://users.cybercity.dk/%7Eccc86336/streets.mp3

mvh

JimR
www.enmandsband.dk

Fra : Heureka

Dato : 23-10-05 12:09

Tænker også du på "sultan of swing" med DireStraits?

Thomas:)

Fra : Martin

Dato : 24-10-05 15:05

Hej

Heureka wrote:
> Tænker også du på "sultan of swing" med DireStraits?

Jeg tænker i hvert fald Mark Knopfler....

Mvh
Martin

Fra : JimR

Dato : 25-10-05 15:57