P3 Tue Track...
Fra : Kenneth

Dato : 20-10-05 21:39

Hørte en hiphop nummer på P3 den anden da hvor et malk de koijn medlem
(som jeg mener det blev sagt var Tue Track) medvirkede i.

Teksterne var danske, er der nogle der ved hvad det kan være for et
nummer jeg har hørt?

/Kenneth

Fra : Thomas

Dato : 20-10-05 22:26

"Kenneth" <ka@boxmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (som jeg mener det blev sagt var Tue Track) medvirkede i.
>
> Teksterne var danske, er der nogle der ved hvad det kan være for et nummer

Hmm... Tue Track har vist lige udgivet et eller andet solo-halløj. Men det
er
mig bekendt på engelsk.

En af de andre fra Malk er med i Bikstok Røgsystem - Kan det være dem du
tænker på??

Mvh. Thomas

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-10-05 22:49

> Hmm... Tue Track har vist lige udgivet et eller andet solo-halløj. Men
> det er
> mig bekendt på engelsk.

Tue West solo?
Hvad er det andet så han har lavet?
Tue West & co.?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-10-05 23:10

Sren Kjeldsen wrote:

> Tue West solo?
> Hvad er det andet så han har lavet?
> Tue West & co.?

Godmorgen.

--
Jacob

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 21-10-05 01:31

Sren Kjeldsen wrote:

> Tue West solo?
> Hvad er det andet så han har lavet?
> Tue West & co.?

bøh!

/Rasmus

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-10-05 08:46

> bøh!

?
"Hun er min" og det der jeg har hørt i radioen engang, er det ikke bare
lavet af Tue West?
Eller er det et slags band?

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-10-05 12:05

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> ?
> "Hun er min" og det der jeg har hørt i radioen engang, er det ikke bare
> lavet af Tue West?
> Eller er det et slags band?
Søren!!!?? joker du???? eller har du bare ikke læst ordentligt...der står
Tue Track og ikke Tue West....

Mvh. Brian

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-10-05 13:56

> Søren!!!?? joker du???? eller har du bare ikke læst ordentligt...der står
> Tue Track og ikke Tue West....
>
> Mvh. Brian

Nåh for helvede...
(åbner en ny Dansk Pilsner)

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 22-10-05 14:02

Sren Kjeldsen wrote:
> Nåh for helvede...
> (åbner en ny Dansk Pilsner)

Måske en letmælk ville være bedre! :P

/Rasmus

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-10-05 14:32

> Måske en letmælk ville være bedre! :P

Intet jager tømmermænd væk bedre end mere druk... 'ej... det er gas... (dog
ikke det med tømmermændene)
Tror nu det er en cola jeg sidder med...
Men jeg sidder nu og har det dårligt, fordi jeg ikke kan se forskel på pop
rock-artister og hip hop.

Now Playing: Slayer - Angel of Death

og nu er det så glemt...

Fra : Kenneth

Dato : 21-10-05 06:31

Nej, det var ikke Bikstok...

Fra : Steffen Kampp

Dato : 21-10-05 08:15

"Thomas" skrev:

> Hmm... Tue Track har vist lige udgivet et eller andet solo-halløj. Men
> det er
> mig bekendt på engelsk.

For tiden kalder Tue Track sig Track 72 og har netop udsendt pladen Rockin'.
Førstesinglen hedder Dat Shit. Kan det være den?

Steffen

Fra : Thomas

Dato : 21-10-05 14:30

"Steffen Kampp" <skaFJERN@blu.dk> skrev i en meddelelse

> For tiden kalder Tue Track sig Track 72 og har netop udsendt pladen
> Rockin'. Førstesinglen hedder Dat Shit. Kan det være den?

Det var den jeg tænkte på ja... Men den Kenneth efterlyser var jo dansk...
Jeg har godtnok ikke flere forslag...

..Thomas

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 21-10-05 01:46

Kenneth wrote:
> [...]
> (som jeg mener det blev sagt var Tue Track) medvirkede i.
>
> Teksterne var danske, er der nogle der ved hvad det kan være for et

Hvis du kan huske nogenlunde hvilket tidspunkt du hørte den på burde du
kunne finde ud af det via. denne side:
http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp?dropmenu=true

/Rasmus

Fra : Kenneth

Dato : 21-10-05 06:32

Har forsøgt med Playlisten men kan desværre ikke finde noget.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-10-05 12:06

> [...]
> (som jeg mener det blev sagt var Tue Track) medvirkede i.
>
> Teksterne var danske, er der nogle der ved hvad det kan være for et nummer

Altså Tue Track er med på nummeret "Rolig rolig" fra Troo.L.S. og Orgi-E,
sammen med Jooks fra Rent Mel...

Måske er det det???

Har du fornemmelse af om det var et ældre nummer, eller ngoet helt nyt?

Mvh. Brian

Fra : Kenneth

Dato : 21-10-05 16:49

Kender godt den og den er det ikke...tror det er rimelig nyt da ikke
hørt den før og lød en del som malk de koijn...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-10-05 17:38

> Kender godt den og den er det ikke...tror det er rimelig nyt da ikke hørt
> den før og lød en del som malk de koijn...

hmmm...så er jeg da også interesseret det er ikke nummeret "frikanduns i
min nums" vel??? det er det nok ikke, for det er jo ret gammelt.

Mvh. Brian

Fra : Kenneth

Dato : 23-10-05 16:22

Jep, tror faktisk det er det. Lige hørt det...dog ikke 100% sikker, men
tak!