norsk popband
Fra : Karsten Pedersen

Dato : 20-10-05 15:32

jeg søger navnet på et norsk popband, der har lavet et hit, med
musiken fra dukkefilmen bjergkøbing grandprix jeg håber der er nogle
som kan hjælpe

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-05 15:39

Karsten Pedersen skrev:

>jeg søger navnet på et norsk popband,

Multicyde

Sangen hed "not for the dough"

>dukkefilmen bjergkøbing grandprix

En fremragende film, den burde sendes på dansk tv mindst 1 gang om måneden

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Claus Skaarup

Dato : 20-10-05 17:38

> En fremragende film, den burde sendes på dansk tv mindst 1 gang om måneden

Jeg tror ikke TV3 har rettighederne til den

--
M.v.h. Claus
www.skaarup.nl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-05 17:57

Claus Skaarup skrev:

>Jeg tror ikke TV3 har rettighederne til den

Den station kan jeg heldigvis ikke tage, men tv2 har da så mange
genudsendelser, især om eftermiddagen, så der måtte kunne blive plads til
den også

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-10-05 19:29

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> En fremragende film, den burde sendes på dansk tv mindst 1 gang om måneden

Børn gider ikke se ordentligt tv længere.
Jeg har 2 gange forsøgt at indoktrinere mine børn til at se den, men de
gider bare ikke.....
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Bruno

Dato : 20-10-05 21:07

Steen Jensen wrote:
> Børn gider ikke se ordentligt tv længere.
> Jeg har 2 gange forsøgt at indoktrinere mine børn til at se den, men de
> gider bare ikke.....

Det skulle vel kunne klares med lidt reb og gaffa tape

Den og Steve's Le Mans film er de bedste racer film som findes.

Mvh

Bruno

Fra : Karsten Pedersen

Dato : 21-10-05 17:17

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> skrev:

>Multicyde
>
>Sangen hed "not for the dough"

>En fremragende film, den burde sendes
>på dansk tv mindst 1 gang om måneden
>
>--
>Ivan V. Klattrup
>http://www.klattrup.dk

Hej igen
mange tak for hjælpen det var lige den jeg ledte efter
med venlig hilsen
Karsten