Magtens Korridorer i Odense, Rytmeposten
Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-10-05 16:09

Hvis de kommer et sted i nærheden af dig, så se dem!
Magen til intenst band skal man lede længe efter.

Jeg er ikke ekspert i koncerter, men jeg ved hvad jeg kan lide og MK er et
fantastisk band.

Forsanger Johan er virkelig karismatisk og superunderholdende.
Bandets holdning til publikum og hinanden er underholdende og ganske
morsomt.
INGEN krukkeri - de taler med publikum, skåler med dem og et par gange fik
Johan en slurk likør ved en af de forreste tilskuere.. med et "så kan det
være jeg kan synge osse" til følge
Og synge - det kan han sgu.

Jeg havde godt læst at de optræder, som var hver koncert deres sidste og det
skal jeg love for! - ikke et kedeligt øjeblik den halvanden til 2 tiumer det
varede - knald på! - lutter højdepunkter.
Johan blev et par gange båret rundt af publikum, mens han lå og sang.
Efter koncerten kom han ned i baren og snakkede medd folk og gav sig tid til
alle.
Efter denne koncert er min cd endnu bedre.

Oplev dem.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Steen Jensen

Dato : 17-10-05 16:34

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> Efter denne koncert er min cd endnu bedre.

Og Friværdi kan næsten ikke blive bedre. Noget af det bedste danske rock
i laaang tid.
Jeg tjekker dem, når de rammer Randers
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-10-05 16:57

> Og Friværdi kan næsten ikke blive bedre. Noget af det bedste danske rock
> i laaang tid.

enig!

> Jeg tjekker dem, når de rammer Randers

du vil fortryde hvis du ikke gør - bliver stemningen som her i Odense er der
en fed aften i vente.

Fra : Steen Jensen

Dato : 17-10-05 18:38

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> du vil fortryde hvis du ikke gør - bliver stemningen som her i Odense er der
> en fed aften i vente.

Min familie bliver ved med at snakke til mig, men jeg hører ikke en
skid. De har slet ikke fattet, at jeg har en iPoddims i baglommen, og
Magtens Korridorer i ørerne
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-10-05 18:12

sniper_Nolight wrote:

> enig!

> du vil fortryde hvis du ikke gør - bliver stemningen som her i Odense er der
> en fed aften i vente.

Og hvis stemningen bliver som da de spillede på Forbrændingen i
Albertslund dengang de var fremme med Annegrethe-sangen så vil du
ihvertfald ikke glemme det

Vi var ikke mere end 10 stykker i hele salen.
Lidt mere intimt end de selv havde regnet med vist

Fra : Steen Jensen

Dato : 18-10-05 19:02

Robert Eriksen <ROEblÂbÊrgr¯d@adr.dk> wrote:

> Vi var ikke mere end 10 stykker i hele salen.
> Lidt mere intimt end de selv havde regnet med vist

Fedt - så kan man måske komme til i baren!
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-10-05 19:09

Steen Jensen wrote:

> Fedt - så kan man måske komme til i baren!

Ja og nej.. man fik jo lidt dårlig samvittighed over at forlade
sceneområdet.. også selvom det kun var op til baren ;)