Peanuts med Wishful Thinking eller Red Squ~
Fra : -= B =-

Dato : 14-10-05 08:57

Jeg river mig i håret af bar fustration, og min sparsomme hårvækst (grundet
alder) er snart reduceret til et antal under hvor man ikke behøver kam.

Jeg søger med lys og lygte efter nummeret "Peanuts" med Wishful Thinking fra
sidste halvdel af 60´erne. Jeg mener at de i 70´erne udgav en CD med
"Greatest hits".
Er der en der har CD´en, LP´en eller singlepladen og vil sælge den, eller
måske kan lave en mp3 fil af bare det ene nummer, så vil jeg ha en chance
for at bevare de sidste totter på hovedet (vinteren nærmer sig jo). Håber
der er en derude der kan hjælpe.

P.S. Jeg mener at Red Squares lavede en udgave af samme nummer i 70´erne,
og den version kunne også glæde en gammel samler af 60´er musik.
Min email er bo snabela bgn punktum dk

Fra : McMurphy

Dato : 16-10-05 02:06

Gruppen Ohio Express(dem med Yummy Yummy Yummy) lavede den i 1969.. Tror
ikke at red Squares lavede den desværre...

har den desværre ikke men vil da gerne kigge rundt!!

Fra : -= B =-

Dato : 17-10-05 07:40

"McMurphy" <Mc@Murphy.com> skrev i en meddelelse
> Gruppen Ohio Express(dem med Yummy Yummy Yummy) lavede den i 1969.. Tror
> ikke at red Squares lavede den desværre...
>
> har den desværre ikke men vil da gerne kigge rundt!!

Hej McMurphy

At Ohio Express også skulle ha lavet den, vil jeg da ikke afvise, men det
var Wishful Thinking der fik et mindre hit med den i sidste halvdel af
tresserne. Det var en her i NG der fortalte mig at Red Squares også havde
indspillet nummeret. Jeg mener nu også at ha set en LP med nummeret på.
Jeg vil blive meget glad hvis du kunne være heldig og finde nummeret "et
eller andet sted". )

Bo

Fra : Esben I.

Dato : 17-10-05 22:56

McMurphy wrote:

> Gruppen Ohio Express(dem med Yummy Yummy Yummy) lavede den i 1969.. Tror
> ikke at red Squares lavede den desværre...

Jeg mener bestamt at Red Squares har lavet "Peanuts"...

Peanuts ( Peanuts) ahah ahah ahah
Peanuts ( Peanuts) ahah ahah ahah
Yes, you're my girl
I love you and I'll never let you

mvh
Esben I.

Fra : -= B =-

Dato : 18-10-05 07:44

> Jeg mener bestamt at Red Squares har lavet "Peanuts"...

> [...]
Hej Esben

Det klarer du godt, så ka´ du ikke lige indspille den. ))

Jeg er nu også næsten sikker på at Red Squares også har indspillet Peanuts.
Hvis du skulle falde over en af udgaverne, vil du så ikke nok tænke på mig
med en mp3 udgave.

Jeg må nok indrømme at jeg ikke kendte til at Ohio Express også skulle ha´
indspillet den. (jeg troede jeg vidste en del om 60´r musik, men der må ha
været en brist)

Bo

Fra : -= B =-

Dato : 18-10-05 07:49

"Esben I." <raggamuffin.invalid@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

McMurphy har ret. Ohio Express udgav nummeret på "Mercy" albummet.

Bo

Fra : -= B =-

Dato : 19-10-05 13:41

> Jeg mener bestamt at Red Squares har lavet "Peanuts"...

> [...]
Hej Esben

Ifølge dette link, så har Red Squares ikke lavet Peanuts. Jeg troede godt
nok de havde.
http://www.redsquares.com/DISCOGRAPHY.htm

Hvad med Four Seasons, det er jo samme stil?

Bo

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-10-05 09:10

"-= B =-" <nogen@etellerandet.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nok de havde.
> http://www.redsquares.com/DISCOGRAPHY.htm
>
> Hvad med Four Seasons, det er jo samme stil?

Hej Bo

Prøv at søge på Squares... De havde jo en periode, hvor navnet havde været
på skrump... Kommer lige i tanker om, at jeg da har et album, hvor de kun
hedder Squares.... Checker lige, og vender tilbage.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-10-05 09:15

> [...]
> nok de havde.
> http://www.redsquares.com/DISCOGRAPHY.htm
>
> Hvad med Four Seasons, det er jo samme stil?

Kedeligt, den var heller ikke der... Nå men jeg må se om jeg kan huske den,
når singlerne skal støves af.. Ellers må jeg jo prøve at høre en af mine
venner, han har en Guds velsignelse af gamle singler.

M.V.H.....Benny..

Fra : -= B =-

Dato : 21-10-05 09:33

> [...]
> når singlerne skal støves af.. Ellers må jeg jo prøve at høre en af mine
> venner, han har en Guds velsignelse af gamle singler.

Hej Benny

Jeg ser frem til at høre fra dig, og krydser fingre for at der kommer et
positivt resultat.

Hvad med Four Seasons, lavede de ikke også en udgave af "Peanuts", eller var
det kun Wishful Thinking?
Nu er nummeret så svært at finde, så om det er Wishful Thinking, Four
Seasons eller Red Squares du finder nummeret med, er stort set ikke så
afgørende mere, bare jeg får en af udgaverne. )

Bo

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-10-05 10:53

> [...]
> Seasons eller Red Squares du finder nummeret med, er stort set ikke så
> afgørende mere, bare jeg får en af udgaverne. )

Hej igen Bo

Den var ikke i basen, jeg søgte på titlen, og prøvede flere afskygninger og
stavemåder, dog uden et reelt hit... Men med Guds hjælp, og en smule
benarbejde, så dukker den nok frem, så er det bare at håbe, der er i
nogenlunde brugbar stand.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 09:40

On Fri, 21 Oct 2005 11:52:59 +0200, "Benny Mortensen"
<ikkenoget@brugbar.adresse> wrote:

> [...]

>stavemåder, dog uden et reelt hit... Men med Guds hjælp, og en smule
>benarbejde, så dukker den nok frem, så er det bare at håbe, der er i

Det er utroligt den er så svær at få fat i, jeg har også været på jagt
efter den længe, uden held. Men nu har jeg søgeren ude hos et par gl.
60'er freaks, så jeg håber der kommer noget godtt ud af det.

mvh Falcon

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 19:53

On Sat, 22 Oct 2005 10:39:33 +0200, Falcon <falcon1atemaildotdk>
wrote:

> [...]
>efter den længe, uden held. Men nu har jeg søgeren ude hos et par gl.
>60'er freaks, så jeg håber der kommer noget godtt ud af det.

Så har jeg fået lovning på singlen med Wishful thinking, og så skal
jeg bare have fundet ud af at få den indspillet som Mp3. Ham der havde
den, mente IKKE at hverken Red Squares eller Four Seasons har
indspillet den, men man kan jo aldrig være 100% sikker som han sagde.
Han har 2 singler af den, hvis I skulle være interesseret.

mvh Falcon

Fra : -= B =-

Dato : 25-10-05 07:51

> [...]
> indspillet den, men man kan jo aldrig være 100% sikker som han sagde.
> Han har 2 singler af den, hvis I skulle være interesseret.

Hej Falcon

Giver du ikke lige lyd fra dig når du har fået fat i nummeret? Har du
mulighed for at lave den om til Mp3 eller et andet format?
Min email er bo-snabela - bgn - punktum - dk

P.S. Samler du også på "good old sixties" musik?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-10-05 13:29

"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indspillet den, men man kan jo aldrig være 100% sikker som han sagde.
> Han har 2 singler af den, hvis I skulle være interesseret.

Det var da ikke sikkert, at det var helt uinteressant.

M.V.H.....Benny..