De ringer- vi piller - hjorting sjov - ige~
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 21:22

Nu har jeg lagt klippene ud på nettet.
http://cleanboys.dk/hjorting/hjorting.htm

Nyd dem - det er klasseunderholdning - Især hvis man er vokset op med "de
ringer vi spiller" kørende på radioen

Jeg regner med at lade dem ligge weekenden over

VH
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 21:39

"Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg lagt klippene ud på nettet.
> http://cleanboys.dk/hjorting/hjorting.htm
>
> Nyd dem - det er klasseunderholdning - Især hvis man er vokset op med "de
> ringer vi spiller" kørende på radioen

Hvori ligger det sjove?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 21:43

hm.................

nej du har jo ret - det er ikke sjovt -

Undskyld
Jeg piller det ned igen

Esben

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-10-05 05:48

Trekroner wrote:
> "Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvori ligger det sjove?

Jaaahh det...

JAjaja

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 13-10-05 21:48

Esben wrote:
> [...]
> ringer vi spiller" kørende på radioen
>
> Jeg regner med at lade dem ligge weekenden over

Takker, så ka man lære at ha sikkerhedssko på når man vil sparke nogen i
skridtet :)

--
/Sv-e
Zero Phase

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 10:52

Esben wrote:
> [...]
> med "de ringer vi spiller" kørende på radioen
>
> Jeg regner med at lade dem ligge weekenden over

Klasse

Stig Bang-Mortensen