Kashmir "No Balance Palace" Ltd. Edition?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 09-10-05 18:48

Hvad er forskellen på det album, som udkommer d. 10. okt., og så Limited
Edition, der vist udkommer d. 24. okt.?

Fra : Henrik F

Dato : 09-10-05 20:11

Hvad er forskellen på det album, som udkommer d. 10. okt., og så Limited
> Edition, der vist udkommer d. 24. okt.?

Jeg tror det er noget med, den der udkommer i morgen er almindelig og den
der udkommer den 24. oktober er lidt anderledes og desuden i begrænset
oplag.

/Henrik F

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-10-05 23:09

"Henrik F"
> [...]
>
> Jeg tror det er noget med, den der udkommer i morgen er almindelig og den
> der udkommer den 24. oktober er lidt anderledes og desuden i begrænset

Genialt svar :)

Mvh.
Lars

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 10-10-05 06:48

> "Henrik F"

> Genialt svar :)

Hehe, ja, det har jeg jo selv svaret på
Nej, jeg tænkte på, om der måske er et ekstranr. på Ltd. Edt., eller om der
ligesom sidste gang er tale om et papcover med billeder vs. den alm. version
i jewel case...?

Fra : Henrik F

Dato : 10-10-05 07:33

> [...]
> Nej, jeg tænkte på, om der måske er et ekstranr. på Ltd. Edt., eller om
> der ligesom sidste gang er tale om et papcover med billeder vs. den alm.
I aften klokken 23:59:59 åbner det nye kashmir-site fyldt med info om den
nye udgivelse... Måske står det dér.

Men... Kan du vente 14 dage med at købe den nye? Det er ret smart og vente
14 dage med den i "limited edition", så sælger de jo 2 eksemplarer til en
del kendere af bandet.

/Henrik F

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-10-05 11:16

On Sun, 9 Oct 2005 19:47:33 +0200, "Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com>
wrote:

>Hvad er forskellen på det album, som udkommer d. 10. okt., og så Limited
>Edition, der vist udkommer d. 24. okt.?

Den forrige udgivelse havde også ej Lim. Edt. Cd'en var identisk men coveret
var i pap og så var der en del art-work med