Musikhistoriens værste video
Fra : Steen Jensen

Dato : 07-10-05 16:33

http://snipurl.com/i8jb

I Guder

Polle fra Snave kunne sikkert gøre det bedre.
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-10-05 16:51

Den 07-10-05 17.32 skrev Steen Jensen følgende:
> http://***.com/i8jb

Og hvis man vil se videoen uden at skulle ind på Steens hjemmeside, kan
den vist ses her (hvis man har det rette plugin):
http://www.fazed.org/video/view/?id=102

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : Holst

Dato : 07-10-05 16:52

Steen Jensen wrote:

> http://snipurl.com/i8jb

Gud fader, hvorfor ikke bare bringe et direkte link til videoen i stedet
for en snipurl.com adresse, der peger på en eller anden blog, hvorfra
man med lidt held kan finde frem til:

http://www.fazed.org/video/view/?id=102

> I Guder
>
> Polle fra Snave kunne sikkert gøre det bedre.

Tjah ... der er jo utrolig mange amatører rundt omkring, som hygger sig
gevaldigt med at synge covere af forskellige kendte numre. Jeg har hørt
nogen stykker, og jeg har også hørt noget dårligere end dette.

I dag risikerer man bare, at det bliver optaget og ender på internettet.
Det viser, at internettet tit og ofte desværre blot er en skraldespand.
For 15 år siden slap vi for sådant, for der var ikke så mange digitale
videokameraer og så meget internet.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-10-05 17:00

Steen Jensen skrev:

> http://snipurl.com/i8jb
> I Guder
> Polle fra Snave kunne sikkert gøre det bedre.

Ja, den er storslem. Det eneste opløftende, er da en
ølmave spadserer forbi - lige foran kameraet. (Faconen
ligner min). Mon "tekst"forfatteren til nummeret "Final
countdown" nu har sikret sin alderdom?

--
'rluf :·)

Fra : Muddley

Dato : 07-10-05 18:00

> [...]
> ølmave spadserer forbi - lige foran kameraet. (Faconen
> ligner min). Mon "tekst"forfatteren til nummeret "Final

Dette er verdensklasse underholdning. Hold da op hvor er det slemt.
Lige før soloen eller hvad det er lyder det som om at trommeslageren brækker
stikkerne....eller en finger.
Og den keyboard solo er fantastisk. Ha ha.
Susie og Leo gå hjem....

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-10-05 18:07

Muddley <kvn62@mail.dk> wrote:

> Og den keyboard solo er fantastisk.

Ja, ultrasejt keyboard, ikke?
Lyder som noget der kan købes i Fætter BR for 299,-
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Michael Westi

Dato : 07-10-05 20:54

> Ja, ultrasejt keyboard, ikke?
> Lyder som noget der kan købes i Fætter BR for 299,-
> --

Du mener vel 99,95?

/Michael

Fra : Jan Holm

Dato : 07-10-05 21:57

personlig favorit er at scenen explodere i et inferno af lys lige
efter soloen.

Mvh
Jan Holm

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-10-05 22:23

Jan Holm wrote:
> personlig favorit er at scenen explodere i et inferno af lys lige
> efter soloen.

HAhahaha
Nu fik du mig til at se det hele bare for at se "scenen eksplodere i et
inferno af lys" og så er du bare fuld af løgn!!

Og så var det jeg tænkte - hvordan lærer man sådan nogle mennesker at
lytte?? Spille kan de jo godt.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-10-05 22:32

Sune Salminen wrote:

> Og så var det jeg tænkte - hvordan lærer man sådan nogle mennesker at
> lytte?? Spille kan de jo godt.

Mere monitor?

Fra : Jan Holm

Dato : 08-10-05 09:48

Sune Salminen wrote:
> HAhahaha
> Nu fik du mig til at se det hele bare for at se "scenen eksplodere i
> et inferno af lys" og så er du bare fuld af løgn!!

Hey, de blå pærer skifter da til hvidt !!

Mvh
Jan Holm

Fra : bonfils

Dato : 09-10-05 12:44

On Fri, 7 Oct 2005 22:57:12 +0200, "Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA>
wrote:

>personlig favorit er at scenen explodere i et inferno af lys lige
>efter soloen.
>
>Mvh
>Jan Holm

Jeg er helt vild med forsangeren.
Som han uafladeligt daffer rundt på scenen - på én gang rastløs og
fuldstændig dvask.
Imponerende klip!

bonfils
http://kim.bonfils.com/

Fra : Dopedog

Dato : 08-10-05 13:25

> http://snipurl.com/i8jb
>
> I Guder
>
> Polle fra Snave kunne sikkert gøre det bedre.

Fra : ulrik

Dato : 13-10-05 20:44

Check evt. sha-la-la-la med walkers ud her http://www.walkers.dk/video.asp
Bille August er mesteren komplet med stjernefilter, sølvpapir, kulørte
lamper og Lendager og co's onde halvfjerdserhat.
Nogen tidlig Chris Cunningham er han ikke. Bille blev iøvrigt pænt sur
engang Jarlen konfronterede ham med denne video i et underholdningsprogram.

ul