Musik fra iPod til Computer?
Fra : Paminu

Dato : 03-10-05 19:53

Jeg har noget musik som jeg har overført til min iPod via iTunes. Jeg har
været så dum at slette det fra min HDD. Findes der et program hvor man kan
eksportere det musik der ligger på min iPod over til min computer?

Fra : Nicki Lolk

Dato : 03-10-05 21:21

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har noget musik som jeg har overført til min iPod via iTunes. Jeg har
> været så dum at slette det fra min HDD. Findes der et program hvor man kan
> eksportere det musik der ligger på min iPod over til min computer?

Optræder iPod'en ikke som en harddisk på computeren? Så er det jo bare at
lave en simpel drag'n'drop...

Mvh. Nicki

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-10-05 21:40

Nicki Lolk <nickilolk(fjern)@vip.cybercity.dk> wrote:

> "Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
>
> Optræder iPod'en ikke som en harddisk på computeren? Så er det jo bare at
> lave en simpel drag'n'drop...

Sådan fungerer det ikke.

Paminu kig her:

www.ipodlounge.com

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 04-10-05 18:52

Paminu wrote:
> [...]
> har været så dum at slette det fra min HDD. Findes der et program
> hvor man kan eksportere det musik der ligger på min iPod over til min

Det kan man med et program der hedder EphPod.

--
Jacob

Fra : Heureka

Dato : 04-10-05 22:20

tag et kig på "ipod2pc"

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 09-10-05 16:03

Paminu wrote:
> [...]
> har været så dum at slette det fra min HDD. Findes der et program
> hvor man kan eksportere det musik der ligger på min iPod over til min

PodPlayer er også en mulighed. Personlige kan jeg bedre li det end EphPod!

/Rasmus