Depeche Mode DVD - dårlig lyd...
Fra : Angina

Dato : 03-10-05 19:10

Hej i gruppen!

Min kære gemal er helt skudt i DM, så han skulle da have en DVD med Videos
86>98, men men, hvor er lyden bare dårlig!!
Meget lav og fuldstændig fladt lydbillede. Det kan til nøds gå at afspille
på TV, men kører vi lyden over anlægget, så er det en stor skuffelse.
Og det gælder ikke bare de tidlige numre, det er ens for dem alle.
Derimod er lyden på disc 2 væsentlig bedre.
Er der nogen her der har tilsvarende DVD og samme oplevelse af dårlig lyd?
Jeg tænker her på, om jeg godt kan spare mig en tur ind til forhandleren...

Fra : Pipeline

Dato : 03-10-05 23:20

"Angina" <junk1234@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen her der har tilsvarende DVD og samme oplevelse af dårlig lyd?
> Jeg tænker her på, om jeg godt kan spare mig en tur ind til

Lyden er meget dårlig! Jeg blev også skuffet over den.
MVH
Pipeline

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-10-05 16:04

Angina wrote:
> [...]
> Er der nogen her der har tilsvarende DVD og samme oplevelse af
> dårlig lyd? Jeg tænker her på, om jeg godt kan spare mig en tur ind

Prøv at forhøre dig på depechemode.com's forum..
Jeg ville forhøre mig, og evt bytte den til en anden kopi.

Vh. Henrik Sørensen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-10-05 20:01

Angina wrote:
> [...]
> Jeg tænker her på, om jeg godt kan spare mig en tur ind til forhandleren...

Hvis du vil spare turen fordi du ikke forventer at kunne få den
byttet/refunderet hvis der er dårlig lyd på alle kopier, så prøv alligevel.

Der var da en i dk.kultur.film der fik refunderet en Das Untergang DVD
fordi han synes oversættelsen var for dårlig.

Fra : Angina

Dato : 04-10-05 20:10

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der var da en i dk.kultur.film der fik refunderet en Das Untergang DVD
> fordi han synes oversættelsen var for dårlig.

Hmm, du har ret, jeg kan jo kun få et nej eller endnu et eksemplar med
dårlig lyd