Gammel dance-ting
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-09-05 07:01

Jeg skal have fundet et gammelt dance hit tilbage fra midt-halvfemserne.
I sangen er der en mandestemme som sunger noget á la "Bom digge digge digge
bom digge bab".

Jeg mente det var Maxx med "(No more) I Can't Stand It" - eller deres
"Get-A-Way".

Nogen der kan hjælpe?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Henrik Pedersen

Fra : Anders M

Dato : 30-09-05 08:54

"Henrik Pedersen" <hp@SPAMbeone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> digge bom digge bab".
>
> Jeg mente det var Maxx med "(No more) I Can't Stand It" - eller deres

Der er flere "bom digge digge digge bom digge bab"'er i Ice MC's "Think
about the way".
Men Ice MC og Maxx minder også pænt meget om hinanden
Og for pokker hvor var der gang i den dengang

Anders

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-09-05 10:40

> Der er flere "bom digge digge digge bom digge bab"'er i Ice MC's "Think
> about the way".
> Men Ice MC og Maxx minder også pænt meget om hinanden
> Og for pokker hvor var der gang i den dengang

Kanon - der var den.....nu kan jeg huske det :)
Tak for hjælpen m8...

*/Henrik

Fra : Thomas H.

Dato : 30-09-05 13:17

> [...]
> Jeg skal have fundet et gammelt dance hit tilbage fra midt-halvfemserne.
> I sangen er der en mandestemme som sunger noget á la "Bom digge digge

Jeg vil godt rette dig, det er altså "Bom digge digge digge bom digge Bom"
med en blanding af Bom og Bam på det sidste ord
Jeg har den i en Acapella version på en CD-Single, og prøvede at smide mit
eget musik på, så har jeg hørt det 1000 gange mens jeg sad og rodede med
det, derfor kan jeg den til ukendelighed

Fra : Dopedog

Dato : 01-10-05 21:50

> Jeg skal have fundet et gammelt dance hit tilbage fra midt-halvfemserne.
> I sangen er der en mandestemme som sunger noget á la "Bom digge digge
> digge bom digge bab".

"Bom dikke dikke dikke bom dikke bom"? :)

Fra : Jacob E.

Dato : 01-10-05 22:00

Dopedog wrote:

> "Bom dikke dikke dikke bom dikke bom"? :)

Mærkeligste tråd længe....

Mvh Jacob

Fra : Thomas H.

Dato : 03-10-05 06:45

"Jacob E." <sp@mmersdie.ok> skrev i en meddelelse

> Mærkeligste tråd længe....

Ja, men jeg ville være mere imponeret, hvis nogen kunne starten!
Det er noget med "Mit da gjseghsdfk vbjegkj hæjnfgæjaner aergaegaeg gegaerg
ggsegkjf gefgewrg werpal kadks eæoi oppo wrgwr bgsg wptog rock around the
clock nonstop as ours, till you!" eller noget

Fra : Dopedog

Dato : 03-10-05 11:41

> [...]
> ggsegkjf gefgewrg werpal kadks eæoi oppo wrgwr bgsg wptog rock around the
> clock nonstop as ours, till you!" eller noget

Hehe ... Er der ikke nogen der kan sende den til mig ? MANGE år siden jeg
hørte den sidst, og tror sku ikke rigtig man kan købe den nogen steder :-\

Min MSN : dopedog@ofir.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-10-05 12:55

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ggsegkjf gefgewrg werpal kadks eæoi oppo wrgwr bgsg wptog rock around the
> clock nonstop as ours, till you!" eller noget

Med dette underlige nyopfundne sprog, så gætter jeg på, at det skulle lyde
som den ganske opfindsomme remse, som var det ikke Geyer Stürzflug de hed,
med melodien Brutto Socialprodukt, eller noget der ligner. Gruppens navn er
nok ikke helt korrekt stavet.

M.V.H.....Benny..

Fra : Jacob E.

Dato : 03-10-05 22:35

Benny Mortensen wrote:
> [...]
> Stürzflug de hed, med melodien Brutto Socialprodukt, eller noget der
> ligner. Gruppens navn er nok ikke helt korrekt stavet.

Næh - det var skam bare euro-dance-rap anno 1995...

Mvh Jacob

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-10-05 11:29

> Næh - det var skam bare euro-dance-rap anno 1995...
>
> Mvh Jacob

Nå da da, så tror pokker jeg ikke kendte til den, det er ikke lige det der
flyver mest af i mine højttalere ..

M.V.H.....Benny..