P3's playlist
Fra : Steffen Sørensen

Dato : 28-09-05 17:54

Hej,

Nu er jeg ved at blive skør :)
Jeg har hørt en sang der lyder lidt ala MEW men jeg er ikke 100% sikker. De
gange jeg har hørt den på P3 er:
D.22-9 kl. 16-16,30 og kl.19-19,30
og i dag lidt over kl.13, men sørme om playlisterne er ikke har noget på de
timer d.22, og med mit held kommer den i dag aldrig op heller :(

Nogen der har nogle gode idéer?

Hilsen
Steffen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Nicki Lolk

Dato : 28-09-05 20:18

> [...]
> og i dag lidt over kl.13, men sørme om playlisterne er ikke har noget på
> de timer d.22, og med mit held kommer den i dag aldrig op heller :(

Hvis den er spillet med tre timers mellemrum på P3, må det næsten være Ugens
Uundgåelige?

I denne uge er det: Bloc Party - Two More Years

http://www.dr.dk/p3/ugensu.asp

Mvh. Nicki

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 28-09-05 20:35

"Nicki Lolk" <nickilolk(fjern)@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ugens Uundgåelige?
>
> I denne uge er det: Bloc Party - Two More Years

Godt tænkt, men efter en gennemlyd af den, kan jeg sige at det ikke er den.
Andre?

Hilsen
Steffen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Jacob E.

Dato : 28-09-05 20:42

Nicki Lolk wrote:

> Hvis den er spillet med tre timers mellemrum på P3, må det næsten
> være Ugens Uundgåelige?

Eller Carpark North - "Best days"... den spiller de med ca. 40 minutters
mellemrum. Sådan føles det ihvertfald

Mvh Jacob E.

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 30-09-05 14:34

"Jacob E." <sp@mmersdie.ok> skrev i en meddelelse

> Eller Carpark North - "Best days"... den spiller de med ca. 40 minutters
> mellemrum. Sådan føles det ihvertfald
>
> Mvh Jacob E.

Ikke at jeg er blevet klogere på p3's palylist (der åbenbart ikke kan
opdateres pt.), men efter at have fået min nye MEW cd ind af døren idag kan
jeg glædeligt fortælle at det er en sang fra deres nye album. Og det lyder
himmerisk!!

Hilsen
Steffen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-09-05 14:54

Steffen Sørensen <togalounge@XXXgmail.com> wrote:

> Nogen der har nogle gode idéer?

En venlig forefpørgsel på email, med angivelse af program/tidspunkt har
før hjulpet mig i sådanne situationer.
--
Steen
isteen.blogspot.com

Fra : Peter Juhl

Dato : 01-10-05 00:18

Steffen Sørensen wrote:

> [...]
> og i dag lidt over kl.13, men sørme om playlisterne er ikke har noget
> på de timer d.22, og med mit held kommer den i dag aldrig op heller :(

Jeg tror stadig at "Lighthouse" med Moi Caprice er i rotationshelvedet
på P3 - prøv eventuel den:

http://www.moicaprice.com/