Fra CD til MP3
Fra : Håkon Paulsen

Dato : 28-09-05 11:51

Hejsa

Jeg bruger Windows Media Player til at kopiere CDer til min MP3
afspiller. Ganske ofte oplever jeg, at der er "forstyrrelser" i
filerne naar jeg hoeer dem bagefter. Lyden ligesom "hakker".

Har dette mon noget med Media Player at goere, eller med min PC? Er
der noget der kan "forstyrre" kopieringsprocessen fra CD til
afspiller?

Alle forslag velkomne!

/Haakon

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-09-05 12:48

Håkon Paulsen wrote:
> [...]
>
> Har dette mon noget med Media Player at goere, eller med min PC? Er
> der noget der kan "forstyrre" kopieringsprocessen fra CD til

Du kan besvare dine egne spørgsmål ved at spille nogle af de sange der
hakker i en anden medieafspiller på din PC.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 28-09-05 14:29

In <11279048530.645010169736562@dtext.news.tele.dk> =?ISO-8859-1?Q?H=E5kon Paulsen?= <hakonbp@hotmail.com> writes:

> [...]

>Har dette mon noget med Media Player at goere, eller med min PC? Er
>der noget der kan "forstyrre" kopieringsprocessen fra CD til

Brug et ordentligt program til at kopiere cd'erne med.
Windows Media Player er elendigt. Proev f.x. Cdex eller EAC.
Husk google er din ven.

/Martin