Req: Thelma & Louise Soundtrack
Fra : Rasmus Hansen

Dato : 27-09-05 18:37

Er der nogen i denne verden der ved hvor man kan få fat i "Thelma & Louise
Expanded Score"
Det er især spor nummer 16 jeg er interesseret i. Cd'en er blevet udgivet i
udlandet med 2 sound-
tracks på Thelma & Louise + Regarding Henry.

Men den er ikke til at opdrive i Danmark

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig. På forhånd tak

Fra : Anders

Dato : 27-09-05 19:40

Prøv ebay!

- eller måske www.gemm.com

-Anders

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 28-09-05 19:00

Deværre intet held. Kun det kedelige soundtrack med alle sangene. Dem går
der 13 af på dusinet

Fra : Anders

Dato : 28-09-05 22:39

Nå, det var da utroligt! Så MÅ det være sjældent!
- Hvis hverken eBay eller gemm giver noget resultat!

Du må prøve igen & igen & igen....