The Nanny -- musikken?
Fra : per

Dato : 27-09-05 17:32

Jeg leder efter originaltemaet til tv-serien "The Nanny", indtil nu har jeg
kun fundet nogle flade midi-versioner.

Nogen der ved hvem der synger / hvor den findes?

--
*'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Per______
www.salg.soehus.dk

Fra : The Nameless Dude

Dato : 27-09-05 18:28

"per" <nogood@out-of-order.dk> wrote in

> Jeg leder efter originaltemaet til tv-serien "The Nanny", indtil nu
> har jeg kun fundet nogle flade midi-versioner.
>
> Nogen der ved hvem der synger / hvor den findes?

Prøv at gøre søgningen lidt mere adveranceret med Exploseek
www.exploseek.com
--
The Nameless Dude

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-09-05 19:00

per wrote:

> Nogen der ved hvem der synger / hvor den findes?

Nej / eDonkey.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 27-09-05 21:41

per wrote:
> Jeg leder efter originaltemaet til tv-serien "The Nanny",

Den hedder "The Nanny named Fran" - er komponeret og sunget af
Ann Hampton Callaway , oplyser imdb.com

/ Flying Hotdogs

Fra : per

Dato : 28-09-05 05:44

"Flying Hotdogs"

> Den hedder "The Nanny named Fran" - er komponeret og sunget af
> Ann Hampton Callaway , oplyser imdb.com
>
> / Flying Hotdogs

Ja, det gav jo en del mere at søge på. Produktiv dame, men tv-temaet er
åbenbart aldrig udgivet.

E-donkey tør jeg ikke, så jeg må ligge klar med en båndoptager næste gang
serien kører, så jeg kan lure akkorderne senere...

mvh/tak

--
*'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Per______
www.salg.soehus.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-09-05 06:31

per wrote:

> Ja, det gav jo en del mere at søge på. Produktiv dame, men tv-temaet er
> åbenbart aldrig udgivet.

Nå, du ledte efter at kunne købe den?

> E-donkey tør jeg ikke, så jeg må ligge klar med en båndoptager næste gang
> serien kører, så jeg kan lure akkorderne senere...

Jeg tror ikke theme-pirater er det RIAA bruger mest tid på. Er det
overhovedet ulovligt? Samme version som ligger på eDonkey er også at
finde her: http://www.fran-drescher.com/videoaudio/titellied.mp3

Fra : per

Dato : 28-09-05 20:57

"Lars Stokholm"

Samme version som ligger på eDonkey er også at
> finde her: http://www.fran-drescher.com/videoaudio/titellied.mp3

Jamen det var jo lige den jeg søgte, tak for det, Lars.

Per