tag en lytter
Fra : T.L.Jakobsen

Dato : 27-09-05 13:12

http://magnatune.com/artists/

Faldt lige over denne her side og fik lyst til at dele den med jer.

Der var for noget tid siden en i gruppen som efterlyste noget god funk
smurt ind i en god omgang orgel... til det kan jeg kun sige "drop trio"

Venligst

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-09-05 13:45

T.L.Jakobsen <togtoooooosse@yahoo.dk> wrote:

> http://magnatune.com/artists/

Eller køb en CD, og giv tre kopier væk
http://snipurl.com/hz51

--
Steen
isteen.blogspot.com

Fra : T.L.Jakobsen

Dato : 28-09-05 21:16

Steen Jensen wrote:

> Eller køb en CD, og giv tre kopier væk
> http://snipurl.com/hz51

Lidt underligt at hvad jeg vil betegne som lidt af en revolution kan gå
så stille af sig i et land som danmark....
Betal fra 5$ og op alt efter hvad man har lyst/råd til, giv en kopi til
tre du kender og 50% går til kunstneren..

2.indlæg på usenet i en gruppe som handler om musik og hvor folk ellers
nok plejer at kunne skælde ud over den måde som musik indtil videre er
blevet distrubueret/solgt på.

Man undres !

Venligst