copy af mp3
Fra : Tina

Dato : 27-09-05 03:17

Jeg har købt en sang i en netbutik på nettet.Når nu jeg har betalt i dyre
domme for sangen mener jeg at den må være min. Men men men jeg kan ikke
kopiere den, og jeg kan ikke lave den om til wave.
Når jeg forsøger får jeg bare denne melding may have anti-copy Digital
Rights Management (DRM) system embedded in it and, thus, cannot be
converted. Alternatively, it could be a corrupted file. (You just gotta
laugh...PS: This silly dialog just might be eligible for the backspace of PC
Magazine!)

Findes der en måde jeg kan kopiere denne sang til en cd så jeg kan bruge den
i min bilradio??

Surt at betale for en sang og så kan man ikke engang bruge den.

MVH Tina

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-09-05 06:48

Den 27-09-05 04.16 skrev Tina følgende:

> Jeg har købt en sang i en netbutik på nettet.Når nu jeg har betalt i dyre
> domme for sangen mener jeg at den må være min. Men men men jeg kan ikke
> kopiere den, og jeg kan ikke lave den om til wave.

Du skriver i emnelinjen, at det er en mp3-fil. Mon ikke nærmere den er i
et andet format, fx Microsofts wma-format.

Du skriver ikke, hvilken melodi det drejer sig om, hvilken netbutik du
har købt den i, og hvilket program, du har forsøgt at kopiere den med.
Det kan altsammen have betydning. Det er fx forskelligt, hvor mange
gange man får lov at kopiere en melodi, og kopieringen kan måske kun
foretages med bestemte programmer.

Hvis du har købt melodien i Apples netbutik, så prøv at kopiere med
iTunes, ellers prøv at kopiere med Windows Media Player. Du kan muligvis
også finde vejledning på netbutikkens hjemmeside.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 27-09-05 07:47

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> Hvis du har købt melodien i Apples netbutik, så prøv at kopiere
> med iTunes, ellers prøv at kopiere med Windows Media Player. Du
> kan muligvis også finde vejledning på netbutikkens hjemmeside.

Alternativt så kan WinAmp 5.08c (men ikke nyere) måske bruges. Her kan
en del DRM-filer afspilles til en wav-fil der så kan brændes på CD.
Dette må naturligvis kun bruges for at kunne aflytte filen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 27-09-05 20:05

Ja da, der findes indtil flere måder. Og du har allerede fået et par
hints.

Hvis det ikke virker så send mig lige en mail.