Volbeat
Fra : Ken Larsen

Dato : 25-09-05 01:02

Endelig. Efter flere års venten, udkommer deres debutalbum på mandag.

Personligt mener jeg at de har stjernepotentiale. De har en unik sound, og
er fantastiske på en scene.
Skriv her, hvad i mener om det.

--
MVH
Ken Larsen

Manchester United R.I.P

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Anders

Dato : 25-09-05 02:37

Snakker du om Michael´s gamle "Dominus"?

-Anders

Fra : Ken Larsen

Dato : 25-09-05 09:29

Anders <no@no.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4335ff56$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Snakker du om Michael´s gamle "Dominus"?

Nej jeg snakker om Michaels nye Volbeat

Fra : Anders

Dato : 25-09-05 12:50

> Anders <no@no.no> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:4335ff56$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> Nej jeg snakker om Michaels nye Volbeat

Ok, bare der er ham
Er det mere "rock´n roll" som på albummet "Vol. beat" eller er han tilbage i
metal-genren?
Jeg synes at "View to the dim" og "The first 9" var virkelig gode albums.

-Anders

Fra : Ken Larsen

Dato : 25-09-05 16:23

Anders <no@no.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:43368efd$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ok, bare der er ham
> Er det mere "rock´n roll" som på albummet "Vol. beat" eller er han tilbage
> metal-genren?

Du kan læse anmeldelse her
http://www.metal.de/cdreviews.php4?was=review&id=5688&search_highlight=volbe
at

Fra : Q

Dato : 25-09-05 13:50

> [...]
> Endelig. Efter flere års venten, udkommer deres debutalbum på mandag.
>
> Personligt mener jeg at de har stjernepotentiale. De har en unik sound, og

Har ikke hørt albummet, men den demo de udgav for nogen tid siden ( Beat the
meat ) sparker r*v..
Lidt spøjs, men overraskende fed kombination af rocknroll og metal..

Jeg har kun oplevet dem live en enkelt gang, men det var til gengæld også en
koncertoplevelse udover det sædvanlige

Lyder som om jeg skal i pladeforretning imorgen..

/peter

Fra : Ken Larsen

Dato : 25-09-05 16:24

Q <Q@Q.Q> skrev i en
nyhedsmeddelelse:v%wZe.68856$Fe7.231765@news000.worldonline.dk...

> Jeg har kun oplevet dem live en enkelt gang, men det var til gengæld også
en
> koncertoplevelse udover det sædvanlige

Ja de er vildt fede på en scene. Så meget energi og spilleglæde at de fylder
spillestedet helt ud.

> Lyder som om jeg skal i pladeforretning imorgen..

Det vil du ikke fortryde.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-09-05 15:10

Ken Larsen wrote:
> Endelig. Efter flere års venten, udkommer deres debutalbum på mandag.
>
> Personligt mener jeg at de har stjernepotentiale. De har en unik
> sound, og er fantastiske på en scene.
> Skriv her, hvad i mener om det.

Jeg kender dem desværre kun fra de numre man kan hente fra deres side. Og
ja, de har sgu en fed lyd.

Søren