Beastie boys mashup på p3 fredag aften..
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 23-09-05 23:10

Heya..

Her til aften på p3 var der omkring kl 20:30 et nummer med beastie boys
(intergallactic) som var blevet pumpet totalt fed.. :))

Nogen der har en ide om hvad det er for en?
Den skulle kunne hentes fra en eller anden side hørte jeg dj'en sige.. -Og
det var så også det!

Anyone?

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-09-05 23:18

OlIvEr [6000] wrote:

> [...]
>
> Nogen der har en ide om hvad det er for en?
> Den skulle kunne hentes fra en eller anden side hørte jeg dj'en

Prøv:

"beastie boys intergalactic remix" på google.com

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 23-09-05 23:55

> Prøv:
> "beastie boys intergalactic remix" på google.com
---
Hehe.. Tro mig..
-Jeg har voldtaget google med alt hvad der giver mening inden for det her..

Det er derfor jeg spørger her.. I håb om at der måske er en der kan give et
navn på det..

Fra : Holst

Dato : 24-09-05 08:13

OlIvEr [6000] wrote:

> [...]
>
> Nogen der har en ide om hvad det er for en?
> Den skulle kunne hentes fra en eller anden side hørte jeg dj'en sige.. -Og

Ifølge deres playlist:

Matthew Dekay vs Beastie Boys - Intergalactic

Om det er nogen hjælp, ved jeg ikke.

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 24-09-05 12:10

> Ifølge deres playlist:
> Matthew Dekay vs Beastie Boys - Intergalactic
> Om det er nogen hjælp, ved jeg ikke.
---
Takker.. :))

Er sikker på at det er den.. Så skal jeg bare have hittet den..