Søger sang som blev spillet på p3
Fra : Inger

Dato : 22-09-05 22:13

Jeg hørte tidligere i dag en sang på p3 (tror nok det var p3), som jeg
gerne vil finde ud af hvad hedder.

Omkvædet gik noget som: "i see it in your eyes...". Jeg kan desværre
ikke mere af den. Dog fortalte speekeren at det var en dansker og at hun
er meget glad for heste...

Nogen som kan hjælpe?

Jeg kan desværre ikke finde den på playlisten...

Hilsen Inger

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-09-05 22:26

Inger wrote:
> [...]
> hun er meget glad for heste...
>
> Nogen som kan hjælpe?
>
> Jeg kan desværre ikke finde den på playlisten...

Måske var det Cowboy Lone. Hun er i hvert fald glad for heste.

http://www.underholdningsnettet.dk/lonepaajob.htm
http://www.cowboy-lone.com/

Her er en fed video:
http://www.cowboy-lone.com/Video1_0001.wmv

Ærgerligt at hendes danske website er taget ned, det var ellers fedt.
Man kunne både bestille CD'ere og heste-insemineringer.

lol

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Inger

Dato : 23-09-05 18:14

Sune Salminen wrote:

> [...]
>
> Ærgerligt at hendes danske website er taget ned, det var ellers fedt.
> Man kunne både bestille CD'ere og heste-insemineringer.

He he... Det var ikke just nogen country sang Der er mere dance over
den...

Inger

Fra : Inger

Dato : 23-09-05 20:50

Inger wrote:
> [...]
> er meget glad for heste...
>
> Nogen som kan hjælpe?
>
> Jeg kan desværre ikke finde den på playlisten...

Den er nu fundet, det er Hookah med Distance between...