Nyt Disturbed album ude idag
Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 18:30

tjek www.disturbed1.com

bestemt jeres kroner værd imho.

Fra : zcully

Dato : 20-09-05 22:58

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message
news:43304734$0$252$14726298@news.sunsite.dk...
> tjek www.disturbed1.com

bestemt jeres kroner værd imho.

Ja lyder uniddelbart som noget af deres bedste og så er coverversionen af
"Land of confusion" jo mega fed. Hvorfor laver de ikke bare et helt metal
80'er cover album.

/Zcully

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-05 07:45

zcully wrote:
> [...]
> "Land of confusion" jo mega fed. Hvorfor laver de ikke bare et helt metal

hehehe... efter at have lyttet albummet igennem det meste af en million
gange er det nu et af de numre jeg 'hopper over' der er andre numre på
det album som er meget federe.. Stricken og Sacred Life f.eks

Fra : Dopedog

Dato : 21-09-05 08:30

> [...]
> "Land of confusion" jo mega fed. Hvorfor laver de ikke bare et helt metal

Skulle de ikke starte med bare at lave ÉN metal sang, før de laver et helt
metal album?

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 07:33

Dopedog wrote:

> Skulle de ikke starte med bare at lave ÉN metal sang, før de laver et helt
> metal album?

At du har en anden definition på metal end os, gør vel ingen forskel
hvis man kan lide hvad Disturbed laver.

Fra : Dopedog

Dato : 22-09-05 15:48

> At du har en anden definition på metal end os, gør vel ingen forskel hvis
> man kan lide hvad Disturbed laver.

Derfor er det stadig ikke metal.

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-09-05 08:36

Dopedog wrote:

> Skulle de ikke starte med bare at lave ÉN metal sang, før de laver et helt
> metal album?

Begynder du nu også?

/David

Fra : Dopedog

Dato : 22-09-05 15:47

> Begynder du nu også?
>
> /David

Med ? SVJV laver Disturbed nu-metal. Tager jeg fejl eller ... ?

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-09-05 16:37

Dopedog wrote:

> Med ?

Det samme som Søren Kjeldsen, at gå op i genre for genrens skyld,
istedet for at fokusere på musikken.

> SVJV laver Disturbed nu-metal. Tager jeg fejl eller ... ?

Who cares?

/David

Fra : Dopedog

Dato : 22-09-05 21:17

> Det samme som Søren Kjeldsen, at gå op i genre for genrens skyld, istedet
> for at fokusere på musikken.

> Who cares?

Synes bare det var ret grimt at folk snakker om at de skal lave et helt
metal album, når de ikke engang har lavet én metal sang endnu (SVJV). Hvad
bliver det næste vi skal diskutere ? Om Britney's næste album mon inkluderer
en bonus dødsmetal sang hvor hun growler for vildt ? Eller om Nik og Jay
snart udsender singlen "Satan Is Our Master" i en duet med Varg Vikernes ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 19:31

Dopedog wrote:

> Med ? SVJV laver Disturbed nu-metal. Tager jeg fejl eller ... ?

Så en ny-nazist er heller ikke en nazist?
Det er måske ikke metal i den gængse 80'er forstand, men nu skriver vi
altså engang 2005 ik'

Fra : Dopedog

Dato : 24-09-05 09:37

> Så en ny-nazist er heller ikke en nazist?
> Det er måske ikke metal i den gængse 80'er forstand, men nu skriver vi
> altså engang 2005 ik'

Aha så nu-metal er rigtig metal nu ? Jamen så tror jeg jeg vil indspille at
jeg spiser et åble og råber ODA i 3 minutter og kalder det for ko-kasse
metal.

Fordi mange mennesker siger én ting, så gør den det ikke mere rigtig !

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 09:45

Dopedog wrote:

> [...]
> metal.
>
> Fordi mange mennesker siger én ting, så gør den det ikke mere rigtig !

jo, i england, der kører de i den anden side af vejen, og det er rigtigt
derovre fordi de siger at der er rigtigt.

Jeg synes du skulle lære dig selv at se på metal som en massebetegnelse
som nu engang også inkluderer nu-metal.

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-09-05 09:48

Dopedog wrote:

> Aha så nu-metal er rigtig metal nu ? Jamen så tror jeg jeg vil indspille at
> jeg spiser et åble og råber ODA i 3 minutter og kalder det for ko-kasse
> metal.

Gør du bare det. Hvad skulle der ske ved det? Kan det ikke være lige
meget hvad ting hedder?

> Fordi mange mennesker siger én ting, så gør den det ikke mere rigtig !

Who cares?

Hvad er det der er så vigtigt ved om noget er metal eller ej? Er det
ekstra sejt og meget eksklusivt at være metal?

/David

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-09-05 18:11

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> bestemt jeres kroner værd imho.

Efter at ha' tyndslidt den første skive, har jeg lige fået fat i deres
anden cd. Det var lidt af en skuffelse - så den nye kan kun være en
fremgang.
--
Steen
Skype: Steenbj

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 19:32

Steen Jensen wrote:

> Efter at ha' tyndslidt den første skive, har jeg lige fået fat i deres
> anden cd. Det var lidt af en skuffelse - så den nye kan kun være en
> fremgang.

Believe var en meget forskellige skive fra The Sickness, 10.000 Fists er
det bedste fra de to vil jeg nærmest sige, jeg synes den holder!