Danse i måneskin
Fra : Thomas

Dato : 16-09-05 20:02

Er ovennævnte Grand Prix-slager nogensinde kommet som singleplade?

VH

Thomas

Fra : Jacob E.

Dato : 16-09-05 22:48

Thomas wrote:
> Er ovennævnte Grand Prix-slager nogensinde kommet som singleplade?
>
> VH
>
> Thomas

Jada...

/Jacob E.

Fra : tmathiasen@gmail.com

Dato : 19-09-05 07:46

Kan du komme med nærmere oplysninger?

VH

Thomas

Fra : Jacob E.

Dato : 19-09-05 08:57

tmathiasen@gmail.com wrote:
> Kan du komme med nærmere oplysninger?

Øhm, ikke rigtigt... ?! Udover den er fra Grand Prix'et i 87. Hvad tænkte du
specifikt på?

/Jacob

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-09-05 12:41

<tmathiasen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Kan du komme med nærmere oplysninger?

VH

Thomas

Så vidt jeg husker, udkom den da vist faktisk kun på single det år. Det var
vist noget med, at Trine Dyrholm først kom til i sidste øjeblik, som
erstatning for en anden sangerinde, som åbenbart af uvisse årsager, blev
forhindret, og der var derfor ikke lavet numre, så man kunne fylde et helt
album. Syntes at kunne huske, at der blev skrevet om, at hun mistede store
summer, af samme årsager.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-05 15:03

<tmathiasen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Kan du komme med nærmere oplysninger?

VH

Thomas

___

Trine Dyrholm. Efter at have holdt sig væk fra dansktopmusikken i mange år
er hun nu tilbage og har lavet en af den sidste tids største
dansktop-succeer. Den bliver bare ved og ved og ved med at være på listen.
Snart når den de 20 maximale uger.

Det er selvfølgelig "Avenuen" jeg tænker på

Det var sån set de oplysninger jeg kunne komme med.

Fra : tmathiasen@gmail.com

Dato : 20-09-05 09:42

Har du fysisk set pladen? Har du pladenummer m.m.?

Jeg ser den f.x. aldrig på loppemarkeder, hvor der ellers altid er en
guds velsignelse af gamle Grand Prix-hits.

VH

THomas

Fra : Jacob E.

Dato : 20-09-05 12:19

tmathiasen@gmail.com wrote:
> Har du fysisk set pladen? Har du pladenummer m.m.?

Jeg er ret sikker på, at jeg har spillet den i radioen for snart 20 år
siden, så jeg mener bestemt, jeg rent fysisk har set pladen. Men har altså
ikke andre oplysninger. Men, jeg er sikker på, at hvis du prøver at støve
Trine selv, eller komponisten op (var det ikke Franz Bak eller noget i den
stil?) så vil de gerne fortælle om den.

Må jeg spørge, hvorfor du er så interesseret i den?? (Hun så altså ikke
særligt lækker ud på coveret..

Mvh Jacob

Fra : tmathiasen@gmail.com

Dato : 20-09-05 09:43

Der står ikke om pladen er kommet som singleplade.

VH

Thomas

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-09-05 10:33

Jeg skrev og slettede straks mit indlæg:

Den er nævnt på dette link:
http://www.trinedyrholm.dk/Blandet/plader.htm

Thomas skrev:

> Der står ikke om pladen er kommet som singleplade.

Nej, der står *soloalbum*, og da jeg så det, slettede jeg
flux mit indlæg, som du åbenbart lige nåede at fange.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : N/A

Dato : 20-09-05 10:33

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 20-09-05 11:39

Ja, det står der jo endnu.

VH

Tommy

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-05 11:55

tommyhansenjensen@gmail.com skrev:

>Ja, det står der jo endnu.

Det er fordi at du bruger google.groups der bliver de ikke slettet selvom
man vælger at cancel en meddelelse

Hvorfor holder du dig ikke til at kalde dig for det samme hver gang, det
er altsp lidt nemmere at finde rundt i hvem man svarer, når der gøres det.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 20-09-05 13:16

Fordi jeg skiftede email-adresse igår.

VH

Tommy

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 20-09-05 13:18

Jeg er fan af Trine Dyrholm, og vil gerne have pladen til min samling.

Så simpelt er det.

VH

Tommy

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 26-09-05 13:57

Kan du eventuelt hjælpe mig eller hva´?

VH

Tommy

Fra : Jacob E.

Dato : 26-09-05 19:53

tommyhansenjensen@gmail.com wrote:
> Kan du eventuelt hjælpe mig eller hva´?
>
> VH
>
> Tommy

Hvem spørger?? Tommy eller Thomas??? Sgu' ikk' til at finde ud af????

Mvh Jacob

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 27-09-05 12:10

Samme person. Han har skiftet bare emailadresse.

VH

Tommy