Titel søges
Fra : Kit

Dato : 16-09-05 12:08

Jeg søger titel på en sang af Moi Caprice.
Videoen blev for nylig vist på DR, og i den ser man forsangeren gå
rundt med lukkede øjne med en masse glimmer i ansigtet.
Kan overhovedet ikke huske teksten, men håber nogen kan hjælpe
alligevel.

VH Kit

Fra : Tømreren

Dato : 16-09-05 12:14

"Kit" <nospam@ingenmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundt med lukkede øjne med en masse glimmer i ansigtet.
> Kan overhovedet ikke huske teksten, men håber nogen kan hjælpe

Du kan sikkert finde den her
http://www.moicaprice.com/index_video.html

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-09-05 15:40

> [...]
> rundt med lukkede øjne med en masse glimmer i ansigtet.
> Kan overhovedet ikke huske teksten, men håber nogen kan hjælpe

Moi Caprice - My Girl You Blush

samme album indeholder nummeret To the Lighthouse som osse er fantastisk
god.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight