Hjælp til sang, hedder måske reality
Fra : lfcrules

Dato : 15-09-05 09:11

Hej

Jeg har desværre fået en sang på hjernen, og kan simpelthen ikke komme i
tanker om hverken kunstner eller titel, men jeg har da lidt oplysninger.

Jeg mener, at det er et tidligere medlem af Diskofil der lavede sangen solo
( og nej, det er ikke Dario Von Slutty ). Den kom for 2-3 år siden vil jeg
skyde på, og er sådan lidt dance agtig. Jeg mener titlen er "reality", det
bliver i hvert fald sunget en del gange. Efter bedste huske- og gehørsevne
mener jeg, at der bl.a. synges "Gotta get a grip on/with reality" og "so out
of touch with reality".

Jeg har googlet efter bedste evne, og søgt i diverse musikbutikker efter
sange med titlen "reality", men synes ikke der er noget der får en klokke
til at ringe, så muligvis hedder den ikke "reality"

Håber der er nogen der kan hjælpe

På forhånd tak

Jacob

Fra : lfcrules

Dato : 15-09-05 18:33

Hej Igen

Er selv kommet i tanke om det. Hvis det skulle have nogen interesse, så hed
gruppen Helium Heads, og sangen hed ganske rigtigt Reality

MVH

Jacob

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 16-09-05 11:34

"lfcrules" <who@cares.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sange med titlen "reality", men synes ikke der er noget der får en klokke
> til at ringe, så muligvis hedder den ikke "reality"

Jeg fandt dette: http://www.discogs.com/release/224897

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 16-09-05 11:36

"Carsten Pedersen" <carstennp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "lfcrules" <who@cares.com> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt dette: http://www.discogs.com/release/224897
>
> mvh
>
> Carsten Pedersen

Glemte, produceret af Jan Winther, som gik under navnet Tango Tage

Carsten

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 16-09-05 11:44

> "Carsten Pedersen" <carstennp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Glemte, produceret af Jan Winther, som gik under navnet Tango Tage
>
> Carsten

Kan købes her:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./artist/viewartist.htm&artistid=84311

Carsten

> [...]