overstock.com
Fra : Mr. D

Dato : 30-10-05 11:08

Hi

Jeg har ledt efter nogle film (3 ialt) og gennem epinions.com (compare
prices) har jeg fundet dem hos Overstock.com, og endda til en overkommelig
pris. Filmene kan være svære at få fat i andre steder.

.... men jeg kender ikke overstock.com. Nogen, der har erfaring med dem? kan
jeg roligt afgive min bestilling?

http://www.overstock.com/?SEC_IID=11144&PAGE=storelist&sto_id=3

Simon, novicen

Fra : Peter Larsen

Dato : 30-10-05 13:34

www.overstock.com virker fint, men så får du ikke point eller hvad?

Fra : Mr. D

Dato : 30-10-05 13:56

"Peter Larsen" <Lort@Lort.lort> skrev i en meddelelse

> www.overstock.com virker fint, men så får du ikke point eller hvad?

Hvad? - Blot for at svare på dit spørgsmål

.... og har du så et svar på mit?

Simon

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-10-05 14:01

On Sun, 30 Oct 2005 13:55:59 +0100, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>"Peter Larsen" <Lort@Lort.lort> skrev i en meddelelse

>Hvad? - Blot for at svare på dit spørgsmål
>
>... og har du så et svar på mit?
>
>Simon

Hvilke film og udgaver drejer det sig om'?

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Mr. D

Dato : 30-10-05 15:38

"Morbid Angel" <morbid@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Sun, 30 Oct 2005 13:55:59 +0100, "Mr. D"
> <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:
>
> Hvilke film og udgaver drejer det sig om'?

Nu gik mit spørgsmål kun på, om jeg trygt kunne handle gennem overstock.com.
Jeg har ingen erfaring med oversøisk internethandel, og har hørt et og andet
om firmaer, man ikke skal handle med og andre, som er i orden. Jeg ville
bare høre om nogen havde erfaringer med overstock.

.... men filmene er:

Victory At Sea
http://www.overstock.com/cgi-bin/d2.cgi?page=proframe&prod_id=1581818#

Israel - A Nation is Born
http://www.overstock.com/cgi-bin/d2.cgi?PAGE=PRODUCT&PROD_ID=408084&cid=44362&fp=F

Unlocking the Mystery of Life
http://www.overstock.com/cgi-bin/d2.cgi?page=proframe&prod_id=847701

simon

Fra : Mr. D

Dato : 31-10-05 07:32

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hi
>
> ... men jeg kender ikke overstock.com. Nogen, der har erfaring med dem?
> kan jeg roligt afgive min bestilling?
>
> http://www.overstock.com

someone? anyone?

Simon

Fra : Lars Ehlers

Dato : 31-10-05 07:54

Overstock.com er et rent overskudslager, så varernes kvalitet kan
svinge derefter. De er pænt store i USA, store nok til at betale for
landsdækkende tv reklamer.
http://www.epinions.com/content_110508740228

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Mr. D

Dato : 01-11-05 21:03

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Overstock.com er et rent overskudslager, så varernes kvalitet kan
> svinge derefter. De er pænt store i USA, store nok til at betale for
> landsdækkende tv reklamer.
> http://www.epinions.com/content_110508740228

Hi Lars

Tak skal du ha'

Måske skulle jeg lige slå koldt vand i blodet, og se om jeg ikke finder
filmene andre steder

Simon

Fra : PerX ...

Dato : 03-11-05 19:11

In article <43649b79$0$121$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, s-
griis@post5DELETE.tele.dk says...
> [...]
> pris. Filmene kan være svære at få fat i andre steder.
>
> ... men jeg kender ikke overstock.com. Nogen, der har erfaring med dem? kan

Kender dem ikke - men hvis du bruger Visa/Dankort - så garanterer banken
vel at du ikke kommer galt afsted?