Den tid på året: julekalender
Fra : Rohde

Dato : 29-10-05 18:46

Hej,

Jeg har tidligere været inde i gruppen med den glædelige nyhed om at DR
ville udsende Jullerup Færgeby på DVD i år. Det har de desværre udskudt
til
næste år, men til gengæld skulle Vinterby Øster komme allerede i år - og
det
er jo mindst lige så stort.

Det er Nordisk Film der står bag udgivelsen, og den kan blandt andet købes
via DR´s netbutik når den er klar. Her findes allerede flere af de gode
gamle julekalendere - f.eks. Jul i Gammelby:

http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product%5fid=891&category%5f
id=283

/ Rohde

Fra : Rohde

Dato : 29-10-05 18:50

Jeg <rohde@tech-point.dk> skrev
> men til gengæld skulle Vinterby Øster komme allerede i år

Jeg har netop set at den udkommer den 14. november.
http://www.danskefilm.dk/index2.html

Mvh. Rohde

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-10-05 19:10

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> wrote in message
> [...]
> via DR´s netbutik når den er klar. Her findes allerede flere af de gode
> gamle julekalendere - f.eks. Jul i Gammelby:

SÅ skal jeg sgu se julekalender i år!
Det er jo ren barndomsnostalgi!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : Kylle

Dato : 29-10-05 21:44

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> via DR´s netbutik når den er klar. Her findes allerede flere af de gode
> gamle julekalendere - f.eks. Jul i Gammelby:

Har allerede bestilt

Kylle