Titanic
Fra : Yildizhan

Dato : 29-10-05 02:57

Jeg kan se på laserdisken's hjemmeside at Titanic kommer i en 2 disc udgave.
Men den skulle også kunne findes i en 3 & 4 disc udgave (er fundet).

Men er disse 3 & 4 discs udgaver en forlænget udgave eller er de magen til
DK udgaven ??

På forhånd tak

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-10-05 10:47

"Yildizhan" <yildizhan@ishoejby.dk> writes:

> Men er disse 3 & 4 discs udgaver en forlænget udgave eller er de magen til
> DK udgaven ??

formentlig ikke. Cameron's special editions plejer at bliver
annonceret meget højt og tydeligt... Mest fordi de flere gange har
fået en film til faktisk at hænge sammen.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 29-10-05 11:24

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> formentlig ikke. Cameron's special editions plejer at bliver
> annonceret meget højt og tydeligt... Mest fordi de flere gange har
> fået en film til faktisk at hænge sammen.

Har en idé om at ekstra disks bla kan indeholde Camerons anden film:
Ghosts Of The Abyss, der omhandler hans tur ned til Titanic.
Men hæng mig ikke op på det, det er kun et gæt.

--
The Nameless Dude

Fra : Silver

Dato : 29-10-05 22:37

> Har en idé om at ekstra disks bla kan indeholde Camerons anden film:
> Ghosts Of The Abyss, der omhandler hans tur ned til Titanic.
> Men hæng mig ikke op på det, det er kun et gæt.

Se DET ville ellers være en kanon ide at medbringe den film som ekstra
materiale, men ville den ikke være så lang at den ikke kan betragtes som
netop det?

Mvh
Silver.

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-10-05 21:44

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Se DET ville ellers være en kanon ide at medbringe den film som ekstra
> materiale, men ville den ikke være så lang at den ikke kan betragtes som
> [...]

Øhm... Er der en regel bog for hvor lang tid et stykke extra matriale må
vare?

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-05 23:57

Det holder jo ikke VAND...........