Filmidentifikation 1 - Mette Weyde
Fra : Lars Rindsig

Dato : 29-10-05 00:43

For adskillige år siden medvirkede Mette Weyde (mmmmmmmm, Mette
Weyde...) i en kortfilm - muligvis en filmskolefilm, men i så fald næppe
en afslutningsfilm - hvor hun spillede kæresten til en ung mand, som
skulle besøge sin mor. Hvis jeg ikke tager meget fejl, blev den vist i
forbindelse med en Transit-udsendelse (men havde ikke noget med
programmet at gøre som sådan).

Der er ikke noget at hente på hendes IMDB-side.

Lars

(X-FUT film)

--
Hail Freedonia

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 29-10-05 12:46

Den glæder jeg migtil at høre mere om.

Jeg er vild med Mette Weyde.

VH

Tommy

Fra : XXX

Dato : 29-10-05 14:54

"tommyhansenjensen@gmail.com" <tommyhansenjensen@gmail.com> wrote in

> Jeg er vild med Mette Weyde.

Hvorfor?

Fra : -= JF =- priv

Dato : 29-10-05 15:16

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Du kom mig i forkøbet )

IMHO er MW arketypen på en airhead bimbo... Og så synes jeg faktisk ikke at
hun er specielt køn - men smag kan jo som bekendt ikke diskuteres.

Mvh John

Fra : JytteJ

Dato : 30-10-05 23:05

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse
> [...]
> at gøre som sådan).
>
> Der er ikke noget at hente på hendes IMDB-side.

Prøv at spørge hende selv, Google.

JytteJ