dvdsoon.com
Fra : jakob

Dato : 27-10-05 10:51

Hej!
Er der nogen der erfaringer med at bestille hos dvdsoon.com? Skal man
regne med at blive nakket i tolden? De har 1. sæson af Veronica Mars til
260 kr, og den vil jeg gerne ha...

--
Jakob

Fra : Kylle

Dato : 27-10-05 13:18

"jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der erfaringer med at bestille hos dvdsoon.com? Skal man
> regne med at blive nakket i tolden? De har 1. sæson af Veronica Mars til

Den bliver højst sandsynlig snuppet i tolden
Har selv handlet med dem en del gange og 3 gange jeg gik over 80 kr.
grænsen, blev de 2 taget.
Køb den heller hos CD-wow

Kylle

Fra : Jakob

Dato : 27-10-05 13:49

Kylle wrote:

> Den bliver højst sandsynlig snuppet i tolden
> Har selv handlet med dem en del gange og 3 gange jeg gik over 80 kr.
> grænsen, blev de 2 taget.
> Køb den heller hos CD-wow

Øvkay. Hos cd-wow er den tilsyneladende noget dyrere. Tak for svaret!

--
Jakob

Fra : flemsus

Dato : 27-10-05 14:46

Jakob wrote:

> Øvkay. Hos cd-wow er den tilsyneladende noget dyrere. Tak for svaret!

Hos Wow kan du få den ned i 29£ med en/et (Hvad er engentlig det rigtige?)
link. Er de 260 kr inkl. porto? for der kommer ikke porto til hos Wow.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Jakob

Dato : 27-10-05 16:51

flemsus wrote:

> Hos Wow kan du få den ned i 29£ med en/et (Hvad er engentlig det rigtige?)
> link. Er de 260 kr inkl. porto? for der kommer ikke porto til hos Wow.

Et link? Hvilket link?

--
Jakob

Fra : Mads Jensen

Dato : 27-10-05 21:02

Jakob <jtonospam@mail.dk> writes:
> Et link? Hvilket link?

En voucher af en art. Prøv www.dvdbargain.net, og se om du har held med
at finde en gratis voucher/billigere cd-wow side.
--
Mads Jensen - mail sent to address ends in /dev/null
s/spam/madsj for emailing me

It is impossible to make anything foolproof because fools are so
ingenious.

Fra : Kylle

Dato : 27-10-05 16:13

> Øvkay. Hos cd-wow er den tilsyneladende noget dyrere. Tak for svaret!

Ja, men hvis den bliver snuppet i tolden, så skal du af med moms, told
fortoldningsgebyr
Så bliver det hurtig 400 kr. du skal af med

Kylle

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-10-05 21:37

On Thu, 27 Oct 2005 11:51:15 +0200, jakob <jtonospam@mail.dk> wrote:

>Hej!
>Er der nogen der erfaringer med at bestille hos dvdsoon.com? Skal man
>regne med at blive nakket i tolden? De har 1. sæson af Veronica Mars til
>260 kr, og den vil jeg gerne ha...

Du behøver ikke være bange for at den bliver snuppet i tolden, fordi
Dvdsoon sikkert ikke sender dig filmen/boksen og holder dine penge som
gidsel =)~
Jeg vil på det kraftigeste advare imod at bruge DVDsoon, de har
"stjålet" op til flere millioner fra kunder.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-10-05 14:03

> [...]
> gidsel =)~
> Jeg vil på det kraftigeste advare imod at bruge DVDsoon, de har
> "stjålet" op til flere millioner fra kunder.

Så er det jo bare ned i banken og underskrive en erklæring.