Harry Potter And The Secret Chamberpot Of ~
Fra : The Nameless Dude

Dato : 25-10-05 18:09

Træt af Harry Potter og undrer du dig over hvordan at den ville have
set ud hvis det nu var French & Saunders der stod bag Harry Potter
filmene, jammen så behøver du ikke at søge længere, for her er:
Harry Potter And The Secret Chamberpot Of Azerbaijan.
Det er den hvor at Harry Potter finder ud af at han er en kvinde
Den har bla ingen ringere end Jeremy Irons med som
Professors Snape
Kvaliteten er ikke den bedste, den er 17min lang og har kun
27.2Mb på bagen.
http://rapidshare.de/files/6746848/Chamberpot.wmv.html
Bare klik på Free for at hente den ned.

--
The Nameless Dude

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 25-10-05 19:54

Selvom jeg er stor HP-fan synes jeg også det var skægt!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-10-05 20:13

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> writes:

> Selvom jeg er stor HP-fan synes jeg også det var skægt!

Det er normalt fans af en given ting, der synes at en god parodi er
sjov. Det er hysteriske fundamentalister (som findes i hobetal på
kanten af Star {Wars,Trek}-miljøerne), der bliver sure.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 26-10-05 01:55

Peter B. Juul wrote:

> Det er normalt fans af en given ting, der synes at en god parodi er
> sjov. Det er hysteriske fundamentalister (som findes i hobetal på
> kanten af Star {Wars,Trek}-miljøerne), der bliver sure.

Parodier er kun legitime hvis parodiøerne (eller hvad de nu hedder)
*forstår* det stof de parodierer.

(Jeg udtaler mig genrelt. Jeg har slet ikke læst så langt op i Harry
Potter-serien endnu, og vil derfor hverken se film eller parodi).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-10-05 08:31

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> writes:

> Parodier er kun legitime hvis parodiøerne (eller hvad de nu hedder)
> *forstår* det stof de parodierer.

legitime og legitime... Men det er afgjort et kriterie for om de er
sjove.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Honest criticism is hard to take. Particularly
The RockBear. ((^)) from a relative, a friend, an acquaintance, or

Fra : Parker Pyne

Dato : 25-10-05 22:53

"The Nameless Dude" <nom@il.adress> wrote in message
> [...]
> Professors Snape
> Kvaliteten er ikke den bedste, den er 17min lang og har kun

Som alt French & Saunders er den sjov, men ny er den nu ikke...

Fra : Akker

Dato : 20-11-05 07:58

The Nameless Dude skrev:

> http://rapidshare.de/files/6746848/Chamberpot.wmv.html
> Bare klik på Free for at hente den ned.

Hmmmmm ..... Når jeg klikker på Free, så kommer jeg ind på en side
der påstår at jeg har hentet 12583 KB på en time, på trods af at
jeg ikke kan mindes at jeg på noget tidspunkt overhovedet, og da slet
ikke indenfor den sidste time, eller bare det sidste døgn, har været
inde og downloade fra RapidShare, og at jeg skal få en Premium-Account
hvis jeg vil hente mere?????

"Smart" markedsføringstrick?????

Mvh. Jan

Fra : The Nameless Dude

Dato : 20-11-05 11:38

"Akker" <akkerdk@gmail.com> wrote in news:1132469890.834018.310890
@g47g2000cwa.googlegroups.com:

> [...]
> ikke indenfor den sidste time, eller bare det sidste døgn, har været
> inde og downloade fra RapidShare, og at jeg skal få en Premium-Account

Har ingen problemer selv med at kontakte og få link frigivet.
Jeg er ikke premium bruger, kun free lige som dig.

--
The Nameless Dude