Hvilken film på dansk tv "sexmission"
Fra : Optimus Prime

Dato : 25-10-05 09:58

Jeg mindes en gang i 80'erne at have set en film på DR som vist nok hed
"Sexmission".

Husker svagt handlingen med nogle mænd som er alene i et fremtidssamfund
bestående af kvinder, som har sørget for at fjerne mændene via kunstig
befrugtning osv...

Kan huske slutningen hvor en kvinde skriger fordi der fødes en af dem
med tap (så vidt jeg husker slutter filmen faktisk med et direkte zoom
på "tappen" - den var nok ikke gået idag... og må vel også hellere
indskyde at det ikke er derfor jeg søger efter filmen) fordi en af
mændene havde spyttet i reagensglasset eller noget i den retning.

Lidt IMDB workout gav mig følgende film:
http://imdb.com/title/tt0088083/ som til min store overraskelse er polsk
- nogen som kan be- / afkræfte at det er den film jeg husker fra tv?

Og kan den købes på dvd med forståelige undertekster (DK eller UK i mit
tilfælde)

Fra : Sune

Dato : 25-10-05 10:19

On Tue, 25 Oct 2005 10:57:52 +0200, Optimus Prime <Prime@optimus.dk> wrote:

>Jeg mindes en gang i 80'erne at have set en film på DR som vist nok hed
>"Sexmission".

Hold da op! Det er da den!!!!!

Jeg har flere hundrede gange overvejet om det ikke snart var min tur til at lave en 'Hvad hedder
filmen?"-tråd omhandlende omtalte film.

Tak fordi du fandt den for mig.

Mvh
Sune

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-10-05 14:38

Sune <jun200321@tdcadsl.dk> writes:

> Hold da op! Det er da den!!!!!
>
> Jeg har flere hundrede gange overvejet om det ikke snart var min tur til at lave en 'Hvad hedder
> filmen?"-tråd omhandlende omtalte film.

Faktisk har der været sådan en tråd engang og jeg husker også at
resultatet var en polsk film.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Michael

Dato : 25-10-05 21:56

On 25 Oct 2005 15:37:42 +0200, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Faktisk har der været sådan en tråd engang og jeg husker også at
>resultatet var en polsk film.

Ja det husker jeg også, men det er vist nogle år siden og var det ikke
en Jens Thomsen? som kom med oplysningerne?

Spoiler space
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..

Så den også en gang i 80'erne og som jeg husker det, ret mig hvis jeg
tager fejl, så endte den med, at de to mænd og en kvinde? kom op til
overfladen som ellers var stærkt toxic eller rettere det ville
førerkvinden have de andre til at tro. Da de tre kom op til overfladen
fandt de et hus hvori de mødte førerkvinden som viste sig at være en
mand?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-10-05 17:30

Peter B. Juul skrev:

> Faktisk har der været sådan en tråd engang og jeg husker også at
> resultatet var en polsk film.

Interessen for polsk sex-science fiction må være stor, for det er ikke mere
end halvanden måned siden, at jeg fik samme spørgsmål:

http://www.corrigo.dk/filmsvar/article.php?nummer=101

--
Mvh. Peter
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me,

Fra : Morten Steen

Dato : 25-10-05 14:17

> Lidt IMDB workout gav mig følgende film: http://imdb.com/title/tt0088083/
> som til min store overraskelse er polsk - nogen som kan be- / afkræfte at
> det er den film jeg husker fra tv?

Helt sikkert. Jeg har altid husket den som værende finsk, men finsk eller
polsk kan vel komme ud på et. :)

> Og kan den købes på dvd med forståelige undertekster (DK eller UK i mit
> tilfælde)

Kig på IMDB-siden igen. Der er direkte links til Amazon, som sælger den. :)
Har ikke set den med danske tekster noget sted.

Morten

Fra : Peter G

Dato : 25-10-05 15:28

Optimus Prime <Prime@optimus.dk> writes:

> Lidt IMDB workout gav mig følgende film:
> http://imdb.com/title/tt0088083/ som til min store overraskelse er
> polsk - nogen som kan be- / afkræfte at det er den film jeg husker fra
> tv?

Det er det.

> Og kan den købes på dvd med forståelige undertekster (DK eller UK i
> mit tilfælde)

Aner det ikke.

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Jesper

Dato : 28-10-05 19:51

> [...]

> - nogen som kan be- / afkræfte at det er den film jeg husker fra tv?
>
> Og kan den købes på dvd med forståelige undertekster (DK eller UK i mit

Har købt en Reg 1 fra DVD Pacific med engelske undertekster, desværre er
det en 4:3 version men jeg kan ikke finde en bedre kopi af den!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Dan

Dato : 29-10-05 02:29

Et af højdepunkterne var at se svømmende kvinders understel i et stort
akvarium.

Fra : Jesper

Dato : 29-10-05 10:38

Dan <no@spam.thankyou.com> wrote:

> Et af højdepunkterne var at se svømmende kvinders understel i et stort
> akvarium.

Ja, bl.a. Det er generelt en rigtig god film, også som science fiction
betragtet.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : XXX

Dato : 29-10-05 14:53

"Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote in news:4362d075$0$78287$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Et af højdepunkterne var at se svømmende kvinders understel i et stort
> akvarium.

Syntes din kæreste/kone også det?

Fra : Jesper

Dato : 29-10-05 15:09

XXX <not@this.level> wrote:

> "Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote in news:4362d075$0$78287$157c6196
> @dreader1.cybercity.dk:

> Syntes din kæreste/kone også det?

Det ku' jo være han var ledig på markedet
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Dan

Dato : 30-10-05 21:00

Dengang var jeg single og selv i dag ville min kone have accepteret det.