Erotisk film med Cindy
Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 19:40

Hej.

Håber at gruppen kan tåle spørgsmålet, da det vel er den mest velegnede.

Jeg har set en erotisk filim (ja ok - en pornofilm) med "Cindy". Filmen
hedder "Første Gang"

Jeg har ikke kunnet finde andre danske pornofilm med hende (Cindy). Nogle,
der kender nogle?

Fra : Jesper

Dato : 23-10-05 20:30

"Niller" <.> wrote:

> [...]
> hedder "Første Gang"
>
> Jeg har ikke kunnet finde andre danske pornofilm med hende (Cindy). Nogle,

Nu ville det hjælpe gevaldigt med et efternavn på den unge dame. Og så
kender IMDB ikke noget til nævnte voksenfilm.

Prøv evt at kontakte det danske produktionsselskab eller distributør.
(Der står sikkert et selskabsnavn på æsken eller selve filmen.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 21:50

Hej Jesper

> Nu ville det hjælpe gevaldigt med et efternavn på den unge dame.

Tja. Cindy er nok ikke hendes rigtige navn, men hendes kunstnernavn. Jeg
kender ikke hendes rigtige navn, og på kasetten står der kun CINDY

> Og så
> kender IMDB ikke noget til nævnte voksenfilm.

Kender IMDB danske film? Hvis ikke så er det grunden, da filmen er dansk.

> Prøv evt at kontakte det danske produktionsselskab eller distributør.
> (Der står sikkert et selskabsnavn på æsken eller selve filmen.

Det gør der. Det er TV+. Men jeg jeg kan ikke finde noget på dem. Jeg har
søgt på nettet

Fra : Peter Heide

Dato : 23-10-05 22:11

> Det gør der. Det er TV+. Men jeg jeg kan ikke finde noget på dem. Jeg har
> søgt på nettet

Du har ikke søgt godt nok :
http://www.6-butik.dk/product_info.php?products_id=1935

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 22:16

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke søgt godt nok :
> http://www.6-butik.dk/product_info.php?products_id=1935

Jo den side har jeg fundet flere gange.

Som mit første indlæg sagde, så havde jeg set hende i "Første gang" som
ovenstående link fører til. Jeg kan også se, at det er firmaet TV+ der har
produceret den.

Men jeg leder stadig efter flere film med Cindy, hvillket jeg endnu ikke har
fundet. Heller med dit link. Desværre. Jeg har heller ikke fundet
kontaktinfo o.l. til TV+. Ellers tak for hjælpen.

Fra : Peter Heide

Dato : 23-10-05 22:46

> [...]
> fundet. Heller med dit link. Desværre. Jeg har heller ikke fundet
> kontaktinfo o.l. til TV+. Ellers tak for hjælpen.

"Cindy" spiller med i en af de såkaldte casting-film (førstegangs-
modeller prøve-filmes)

Det er somregel det værste gejl men hvis hun er på,for første
gang (og DVD er udsendt fornyeligt) må du gå efter hendes
ansigt(!) på diverse bagomslag på DVDerne.

Nu kommer grisebassen op i mig. Hvad er der ved hende
der gør hende så tiltrækkende ?

Fra : The Nameless Dude

Dato : 24-10-05 13:12

"Niller" <.> wrote in news:435bfdae$0$9301$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> ikke har fundet. Heller med dit link. Desværre. Jeg har heller ikke
> fundet kontaktinfo o.l. til TV+. Ellers tak for hjælpen.

Prøv pornofilmenes IMDB, jeps sådan en findes også
www.iafd.com/results.asp?searchtype=name&searchstring=cindy
Giver en del hits på personer kaldet: Cindy.

--
The Nameless Dude

Fra : Thomas S

Dato : 24-10-05 16:26