Cameron og Arnold laver film igen:-)
Fra : Morten Bowman

Dato : 16-10-05 23:46

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-10-05 07:23

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
news:k0m5l1tg73pvh2qmn2p72l4as4m33effle@4ax.com...
> Hejsa
> http://gossip.tv2.dk/article.php/3007091.html
> Interessant!

Jeg tror lige hesten skal klappes. James Cameron skal lige
færdiggøre Battle Angel først. Og nu har der altså cirkuleret
lignende rygter de sidste 6-7 år, så det skulle undrer mig
hvis TV2 pludselig fik det endelige scoop.

Også ville jeg personligt hellere se dem kaste sig over
AVATAR, som jeg synes virker som et meget mere
interessant projekt.

Fra : Beeblebrox

Dato : 17-10-05 17:02

Peter Larsen wrote:
> Jeg tror lige hesten skal klappes.

Enig! Men den ligger nu på IMDB til 2006 dog ikke med Cameron!
<http://www.imdb.com/title/tt0438488/>

Nogen der ved om det er den samme Terminator serie?

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-10-05 20:52

http://makeashorterlink.com/?Y1FA216FB
http://en.wikipedia.org/wiki/Terminator_4

Fra : Michael Albertsen

Dato : 17-10-05 15:15

Ærgeligt at den ene har solgt sit talent, og den anden aldrig havde det.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 17-10-05 16:00

> Ærgeligt at den ene har solgt sit talent, og den anden aldrig havde det.

Nej... Han skulle aldrig have lavet Strømer i Børnehaveklassen...

Fra : digi

Dato : 17-10-05 23:11

On Mon, 17 Oct 2005 17:00:15 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Nej... Han skulle aldrig have lavet Strømer i Børnehaveklassen...

Maria Shriver sagde til ham efter de havde set præmieren på
Red Sonja....hvis din karriere kan klare denne film, så kan du klare
alt!, og vi ved alle at guvernøren vil være præsident, og så er der
ikke langt til SkyNet, Series T-101, Model T-800, T-1000!!!, måske vi
er heldige at præsident Arnold sender et par stykker til Danmark,
det vil sikkert glæde mange.