Hvilken gyser
Fra : Michael Westi

Dato : 15-10-05 04:48

Kan huske for mange år siden jeg så en gyser.
Noget med et hus hvor en sygeplejerske skulle passe en ældre mand (eller
kvinde).
Og samtidig var der en kvindemorder løs.
En stormfuld nat.
Og hun skulle arbejde sammen med en kollega.
Husker at kollegaens stemme til sidst i filmen ændres.

Nogen der ved hvilken film det var?
Og om den kan købes?

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Martin T.

Dato : 15-10-05 05:08

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> En stormfuld nat.
> Og hun skulle arbejde sammen med en kollega.
> Husker at kollegaens stemme til sidst i filmen ændres.

Der var ikke noget Michael Cain og noget transvestit i denne film ?

Martin T.

Fra : Helle og Poul Erik

Dato : 15-10-05 06:01

Det er vist "Det åbne vindue" af Hitchcok - som blev vist for en måneds tid
siden på DR"

Fra : Michael Westi

Dato : 15-10-05 06:24

"Helle og Poul Erik" <hcpenk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vist "Det åbne vindue" af Hitchcok - som blev vist for en måneds
> tid siden på DR"

Er det noget et vindue der klaprer nede i en kælder?

Mvh Michael

Fra : Morten Steen

Dato : 15-10-05 08:00

> Er det noget et vindue der klaprer nede i en kælder?

Det må man sige, ja.

Hvis den ikke kan fås, optog jeg den på min HD-recorder, hvis du vil have en
kopi.
Smid mig en mail, hvis du er interesseret.

Morten

Fra : Michael Westi

Dato : 15-10-05 06:22

> Der var ikke noget Michael Cain og noget transvestit i denne film ?
>
> Martin T.

Nej, ikke Michael Caine. Kender godt den film. (Dressed to kill)
Den jeg spørger om er ældre. Omkring 1960. Og i sort/hvid.

Mvh Michael

Fra : zcully

Dato : 15-10-05 11:10

> Nej, ikke Michael Caine. Kender godt den film. (Dressed to kill)
> Den jeg spørger om er ældre. Omkring 1960. Og i sort/hvid.
>
> Mvh Michael

Det lyder meget som et afsnit af Alfred Hitchcocks gyserserie. Den var
fornylig i TV. Kan desværre ikke huske hvad den hed, men der var en del snak
om den herinde da den kom, så måske du kan søge tilbage?

/Zcully

Fra : Ole Kofoed

Dato : 15-10-05 17:22

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
snak
> om den herinde da den kom, så måske du kan søge tilbage?

"The Alfred Hitchcock Hour episode 81: 15/2 1965 An Unlocked Window".

Mvh.

Ole