Olympic games sketches med Monty Python?
Fra : SrS

Dato : 14-10-05 21:05

Hej

Jeg leder efter nogle sketches med Monty Python :
- 100 meter løb for folk uden retningssans
- svømning for folk der ikke kan svømme
- 100 meter for døve

Er der nogle der ved hvilken DVD de findes på?

SrS

Fra : Davidsen

Dato : 14-10-05 21:10

"SrS" <SrS@fjernes_os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - svømning for folk der ikke kan svømme
> - 100 meter for døve
>
> Er der nogle der ved hvilken DVD de findes på?

De er med på "Live at The Hollywood Bowl". Om den findes på DVD ved jeg
ikke...

Mvh
Davidsen

Fra : Davidsen

Dato : 14-10-05 21:13

> De er med på "Live at The Hollywood Bowl". Om den findes på DVD ved jeg
> ikke...
>
> Mvh
> Davidsen

Jo, sørme gør den så!!!
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1004468678353616

Manglede da også bare...

Mvh
Davidsen

Fra : Lars Rindsig

Dato : 14-10-05 21:21

Davidsen wrote:

> De er med på "Live at The Hollywood Bowl". Om den findes på DVD ved jeg
> ikke...

Det gør den, men kun i R1
<http://www.amazon.com/gp/product/B00005O7NE/103-6399266-5966222?v=glance&n=130&s=dvd&v=glance>

Lars

Fra : Lars Rindsig

Dato : 14-10-05 21:24

Lars Rindsig wrote:

> Det gør den, men kun i R1

Hrmf! Det ser det så ud til at den ikke er alligevel - ifølge Davidsens
link til Laserdisken er den i R0. Har Amazon generelt ikke rigtigt styr
på det der med regioner? Jeg tænker bla på Criterion Edition-DVD'er som
hos Amazon altid står opført som R1, men andre steder som R0.

Lars

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 15-10-05 02:22

Lars Rindsig wrote:

> [...]
> på det der med regioner? Jeg tænker bla på Criterion Edition-DVD'er som
> hos Amazon altid står opført som R1, men andre steder som R0.

I forhold til det USAnske marked, så eksisterer jo kun R1, og derfor er
distinktionen mellem R1 og R0 flintrende ligegyldig.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 17-10-05 20:32

> [...]
> - svømning for folk der ikke kan svømme
> - 100 meter for døve
>
> Er der nogle der ved hvilken DVD de findes på?

Sketchen findes også på den sjove og ekstremt billige "And Now For Something
Completely Different" som på dansk har fået den sære titel "Livet er
Python".
Den fås bl.a i Stereo Studio for 25 kroner.
--
Jonas
My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 17-10-05 20:36

"Jonas Gaarde" <albuerumNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Livet er Python".
> Den fås bl.a i Stereo Studio for 25 kroner.

Kommer pludselig i tvivl... Forveksler jeg den med "Upperclass Twit Of The
Year"?
Den indeholder også løb for idioter der ikke kan finde vej, mesterskaber i
hop over tændstiksæske og den slags.