Sky High
Fra : thomas t

Dato : 13-10-05 18:47

Jeg ved ikke, om den har været diskuteret herinde, i så fald undskyld.
Jeg var lige henne at se denne lille hygge-bid

Det her er en ægte tegneserie-film!

Den er ikke en tegnefilm, men det er den mest klassisk superheltede film
indtil nu. (den nye Bats er noget andet, og jeg synes alle de 8-9 "gamle"
Bats/Super er skodskod).

Skidehyggelig "lille" (uprætentiøs) Legion of Superheroes/ high school
fabel. Meget meget fin balance mellem detsamme, som der plejer at ske i en
highschoolfilm, og så klassisk superheltetradition.

Hvis du nogensinde har hygget dig med de gamle Superboy og Legionen -blade,
så se denne film idag (jeg tror, den snart ryger ud; vi var max ti mennesker
her i Odense Banebio).

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-10-05 21:07

thomas t <spam.tomcat@pc.dk> writes:

> Skidehyggelig "lille" (uprætentiøs) Legion of Superheroes/ high school
> fabel. Meget meget fin balance mellem detsamme, som der plejer at ske i en
> highschoolfilm, og så klassisk superheltetradition.

Enig. Rar film. Og så er det sejt, at man på en superhelte-high school
selvfølgelig undervises i Mad Science.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."