Er Pierce Brosnan afløser fundet?
Fra : Per

Dato : 11-10-05 18:32

Hej

Hørte i radioen at 007-Pierce Brosnan afløser var blevet offentligjort i
dag.
"Efter næste nummer vil vi fortælle hvem afløseren er!!"....

Desværre hørte jeg ikke hva´ der blev fortalt efter "...næste nummer".

Nogen som ved noget?

Per

Fra : Morten Steen

Dato : 11-10-05 18:46

> Nogen som ved noget?

På Ekstra Bladet kan man læse at det er Daniel Craig. Jeg kan godt kende
hans ansigt, men kan ikke liiige placere ham i så meget, og gider ikke glo
på IMDB lige nu. :]

Morten

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-10-05 19:38

On Tue, 11 Oct 2005 19:45:46 +0200, "Morten Steen"
<morten.xNOSPAM@film.dk> wrote:

>På Ekstra Bladet kan man læse at det er Daniel Craig. Jeg kan godt kende
>hans ansigt, men kan ikke liiige placere ham i så meget, og gider ikke glo
>på IMDB lige nu. :]

Det vil være intet mindre end en katastrofe, hvis den træmand får lov
til at spille James Bond.

--
mvh Niels Søndergaard

Ovenstående er min personlige mening og ikke
nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Fra : Taba

Dato : 11-10-05 21:43

> Det vil være intet mindre end en katastrofe, hvis den træmand får lov
> til at spille James Bond.

Han va da fremragende i Layer Cake IMHO:
http://www.imdb.com/title/tt0375912/

/Taba

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-10-05 22:21

On Tue, 11 Oct 2005 22:43:25 +0200, "Taba"
<som.om.jeg.er.dum@en.spammers.død> wrote:

>Han va da fremragende i Layer Cake IMHO:
>http://www.imdb.com/title/tt0375912/

Har ikke set den. Men han var gyselig i Road to Perdition og (især)
Tombraider.

Fra : Zeki

Dato : 12-10-05 04:04

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har ikke set den. Men han var gyselig i Road to Perdition og (især)
> Tombraider.

Sean Connery var også forfærdelig i 'Darby O'Gill and the little people' tre
år før den første James Bond film. Ligeledes stank Dalton i alt, pånær lige
da han spillede Bond.

Craig er en god skuespiller. Det der dog bekymrer mig er hans udséende. Han
ligner ikke just den suave gentleman som kvinder sukker efter.

Mvh
Zeki

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 12-10-05 08:30

On Wed, 12 Oct 2005 05:03:53 +0200, "Zeki" <Zeki@.dk> wrote:

> [...]
>
>Craig er en god skuespiller. Det der dog bekymrer mig er hans udséende. Han
>ligner ikke just den suave gentleman som kvinder sukker efter.

Nej, og det er en væsentlig del af problemet.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 13-10-05 02:28

Niels Søndergaard wrote:
> On Wed, 12 Oct 2005 05:03:53 +0200, "Zeki" <Zeki@.dk> wrote:
[...]
> Nej, og det er en væsentlig del af problemet.

Mørkt hår signalerer farlighed. Sammenlign f.eks. Brad Pitt og
Leonardina DiCaprio.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 13-10-05 03:40

On Thu, 13 Oct 2005 03:27:44 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>[...]
>
>Mørkt hår signalerer farlighed. Sammenlign f.eks. Brad Pitt og
>Leonardina DiCaprio.

Jeg er ikke helt enig. Naziforbrydere portrætteres fx næsten altid som
blonde uhyrer.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 13-10-05 04:53

Niels Søndergaard wrote:

> Jeg er ikke helt enig. Naziforbrydere portrætteres fx næsten altid som
> blonde uhyrer.

Ja, det er så undtagelsen.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : PerX ...

Dato : 12-10-05 01:25

In article <oj1ok1hnl5bgcvv1c1o3gg1bdmh9jp0ka6@4ax.com>,
Niels.Sondergaard@gmail.com says...

> Det vil være intet mindre end en katastrofe, hvis den træmand får lov
> til at spille James Bond.

Så glæd dig over de siger det bare er rygter:

http://today.reuters.com/news/newsArticle.aspx?type=filmNews&storyID=
2005-10-11T212808Z_01_ROB133166_RTRIDST_0_FILM-LEISURE-BOND-DC.XML

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 12-10-05 08:36

On Wed, 12 Oct 2005 02:25:13 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

> Så glæd dig over de siger det bare er rygter:
>
>http://today.reuters.com/news/newsArticle.aspx?type=filmNews&storyID=
>2005-10-11T212808Z_01_ROB133166_RTRIDST_0_FILM-LEISURE-BOND-DC.XML

Det var en god nyhed. Der står også, at kun 1 procent af fansene
foretrækker træmanden, hvorimod 33 procent gerne ville have Jason
Statham. Statham har helt klart den udstråling, Craig mangler, men er
bare efter min mening for rå og usleben til at spille Bond. Han er
derimod perfekt som The Transporter, og efter at have set 2'eren
krydser jeg fingre for, at der kommer mange flere film i den serie.

Fra : Pierre R.

Dato : 14-10-05 11:15

> Det vil være intet mindre end en katastrofe, hvis den træmand får lov
> til at spille James Bond.
>

> --
> mvh Niels Søndergaard

James Bond film har været en katastrofe i mange år, så jeg kan ikke se hvad
problemet skulle være. Den sidste Bond film jeg så har været Pierce Bosnans
første. Det var en stor reklame film, jeg ved godt at der altid har været
reklame i Bond film, men aldrig så meget og så tydeligt + så var alle de
klassiske elementet som man forbinder med Bond ikke med.

Så jeg er meget åben over for en ny Bond og måske også et bedre manuskrift.

Pierre
Bare min mening

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 14-10-05 11:22

On Fri, 14 Oct 2005 12:15:18 +0200, "Pierre R." <prc@tele2adsl.dk>
wrote:

> [...]
>klassiske elementet som man forbinder med Bond ikke med.
>
>Så jeg er meget åben over for en ny Bond og måske også et bedre manuskrift.

Brosnan var da den bedste Bond siden Connery - ingen tvivl om det.
Men vi kan godt blive enige om, at manuskripterne trænger til et pift.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-10-05 12:50

Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> writes:

> Ovenstående er min personlige mening og ikke
> nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Årh, drop nu den falske ydmyghed.

"Ovenstående er min personlige mening og dermed
nødvendigvis udtryk for universel sandhed."

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^)) - Birksted

Fra : Pierre R.

Dato : 14-10-05 12:57

> [...]
> nødvendigvis udtryk for universel sandhed."
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."

Ok, hvem har pisset på din sukkermad

Pierre

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-10-05 13:31

"Pierre R." <prc@tele2adsl.dk> writes:

> Ok, hvem har pisset på din sukkermad

Humor not marked, Pierre, humor not marked.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 13:44

Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in

> Brosnan var da den bedste Bond siden Connery - ingen tvivl om det.
> Men vi kan godt blive enige om, at manuskripterne trænger til et pift.

Roger Moore var den bedste Bond - ingen tvivl om det.
Samtidig steg kvaliteten også i selve filmene. De Bond-film Connery var med
i, holder ikke idag, mens dem hvor Moore spiller Bond, stadig er et kig
værd.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 14-10-05 17:26

On 14 Oct 2005 12:43:39 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in

>Roger Moore var den bedste Bond - ingen tvivl om det.

Nå, det har du altså heller ikke forstand på.

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 20:29

> Nå, det har du altså heller ikke forstand på.

Og straks bliver du personlig.
Suk!

Fra : digi

Dato : 14-10-05 18:55

> [...]

>Roger Moore var den bedste Bond - ingen tvivl om det.
>Samtidig steg kvaliteten også i selve filmene. De Bond-film Connery var med

De er så komiske dem med Connery, totalt outofdate,,, bare se introen
da bond kommer hoppene frem med hat på,,,jeg ligger flad af grin
de film er en joke idag, som sci-fi fra 30-40'erne , sorry folks, de
betaler priser for at være _for_ langt fremme i skoene.
nææ film som
Star Wars, Alien og The Lord of the Rings holder også om 20år.

Læreren:
- Kan du nævne mig 2 stedord, digi ?
digi:
- Hvem ? Mig ?

Fra : Peter G

Dato : 14-10-05 14:24

Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> writes:

> Det vil være intet mindre end en katastrofe, hvis den træmand får lov
> til at spille James Bond.

Sludder og vrøvl. Det er det bedste der kunne ske Bond-franchisen. Nu
skal de bare give ham lidt løse tøjler til tilføje figuren nogle
tiltrængte personlige nuancer.

Bond er en træmand, Craig er ikke.

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : myggen

Dato : 11-10-05 20:03

"Per" <per4568_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Efter næste nummer vil vi fortælle hvem afløseren er!!"....
>
> Desværre hørte jeg ikke hva´ der blev fortalt efter "...næste nummer".

ja han er fundet...
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2999465&forside

Fra : Zeki

Dato : 12-10-05 03:56

> ja han er fundet...
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2999465&forside

Det er ren spekulation. Intet er officielt endnu.

Mvh
Zeki

Fra : myggen

Dato : 12-10-05 09:46

"Zeki" <Zeki@.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ren spekulation. Intet er officielt endnu.
>
> Mvh
> Zeki

siden alle tegn peger i den retning, tvivler jeg på tv2 igen har oplyst om
noget uden hold i sandheden... men skulle det ske en anden bliver valgt vil
jeg da juble næsten uanset hvem det er. For Daniel Craig er ikke den rette..