Se de første 9 minutter af Serenity!
Fra : Hans Skou

Dato : 10-10-05 15:03

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-10-05 15:24

Hans Skou <me@privacy.net> wrote in news:9wu2f.4895$GZ3.227
@fe32.usenetserver.com:

> Fed kvalitet!

WOW sådan skal streaming gøres :D Det er sq flot.

> http://video.vividas.com/CDN1/3929_Serenity/web/index.html

Jeg glæder mig _meget_

Nu har jeg ikke fjernsyn og har dermed ikke set Firefly, men
jeg har læst at Serenity har med Firefly at gøre. Er det en
fordel at få fat i Firefly inden og få set den eller er det
snarere en pilot til Firefly? Hvordan hænger det lige sammen?

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Hans Skou

Dato : 10-10-05 19:01

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in

> Hans Skou <me@privacy.net> wrote in news:9wu2f.4895$GZ3.227
> @fe32.usenetserver.com:

> WOW sådan skal streaming gøres :D Det er sq flot.

Jeg har ikke set det der vividas format før, men det holder.

> [...]
> fordel at få fat i Firefly inden og få set den eller er det
> snarere en pilot til Firefly? Hvordan hænger det lige sammen?

Man kan sige det er en fordel at du kender figurerne og er blevet gode
venner med dem - så går du mere op i hvad der sker med dem :) Serien er
god underholdning men det er ikke nødvendig at have set den for at forstå
filmen - det er et fritstående "eventyr". Rent kronologisk foregår det
ca. et halv år efter seriens sidste afsnit.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-10-05 20:07

On Mon, 10 Oct 2005 18:00:42 GMT, Hans Skou <me@privacy.net> wrote:

> [...]
>filmen - det er et fritstående "eventyr". Rent kronologisk foregår det
>ca. et halv år efter seriens sidste afsnit.

De ni minutter ligger da alle før tv-serien.

Peter

Fra : Hans Skou

Dato : 10-10-05 20:27

Peter Rongsted <nulldev@rongsted.dk> wrote in

> De ni minutter ligger da alle før tv-serien.

Nej.
4 minutter fortæller om noget som folk der så serier har hørt. Og det
ændre ikke ved at filmen foregår efter serien. (De 9 minutter er
"introen" før teksterne).

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-10-05 06:05

> [...]
> forstå filmen - det er et fritstående "eventyr". Rent kronologisk
> foregår det ca. et halv år efter seriens sidste afsnit.

ok - takker - kunne lyde som om jeg hellere må få den set :)

Det lyder som noget jeg vil synes om. Kan se at Axel har haft
den i en R2 til kun 200 for en complete series box. Er der
nogen der kender en leverandør der er lidt billigere end den
450-kroners version de har på axel?

/hilsner

Fra : Beeblebrox

Dato : 11-10-05 06:29

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> Kan se at Axel har haft
> den i en R2 til kun 200 for en complete series box. Er der
> nogen der kender en leverandør der er lidt billigere end den
> 450-kroners version de har på axel?

Er det ikke det samme der er i denne her?:
<http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543089292>

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-10-05 17:44

Beeblebrox <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> wrote in news:434b4ddc$0
$49011$14726298@news.sunsite.dk:

> Er det ikke det samme der er i denne her?:
> <http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543089292>

joo.. men min afspiller er elendig og kan ikke håndtere
R1 ordentligt - den hakker ad h. til :( Derfor vil jeg
helst holde mig til R2 når jeg kan. Og når den nu har
været til at få for 200 spir er det lidt surt at punge
ud med minimum 380 eller deromkring...

Ellers tak for tippet :)

/hilsner

Fra : HANS-HENRIK ELLEKÆR