Fejl på matrix box settet
Fra : Mr. K

Dato : 09-10-05 21:54

Hej

Jeg har købt Matrix-box sættet fra StereoStudio da det var på tilbud.

Jeg har svært ved at indlæse the Matrix dvd'en .. og den har meget svært ved
at læser selve dvd'en når den er igang.

Jeg har byttet box sættet og har fået en ny, men den nye dvd har samme fejl.

Andre der har oplevet det samme?

--
Mvh.

Kent

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-10-05 22:56

Mr. K wrote:

> Jeg har byttet box sættet og har fået en ny, men den nye dvd har samme fejl.

Jeg har samme sñt og har intet problem med at læse det. Måske
problemet er din afspiller.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mr. K

Dato : 09-10-05 23:13

Nope ... Har prøve begge dvd'er ny og gammel .... på fire forskellige
dvdafspiller + en computer og en xbox ... alle med samme problem

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-10-05 19:44

> Andre der har oplevet det samme?

min virker helt fint - jeg har dog kun prøvet den i min egen afspiller, men
det forløber som sagt helt problemfrit.
Du må have været super uheldig hvis du har prøvet flere dvd'ere i flere
afspillere :o/
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-10-05 19:54

On Mon, 10 Oct 2005 20:44:21 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>det forløber som sagt helt problemfrit.
>Du må have været super uheldig hvis du har prøvet flere dvd'ere i flere

Kender flere der har oplevet problemer med Matrix-boxen.

Fra : No Humor Man

Dato : 10-10-05 21:44

Morten Bowman wrote:

> Kender flere der har oplevet problemer med Matrix-boxen.

Jeg har købt boksen for en ven og valgte så at tjekke skiven efter at
have læst herinde at der kunne være problemer. Det gik fint indtil 1
time og 3 minutter inde i filmen, hvor den begyndte at hakke i det... og
gik så helt død ved 1 time og 5 minutter. Det kunne være jeg skulle
prøve at få den byttet.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-10-05 22:02

> [...]
> 3 minutter inde i filmen, hvor den begyndte at hakke i det... og gik så
> helt død ved 1 time og 5 minutter. Det kunne være jeg skulle prøve at få

nu bliver jeg da helt nervøs for de skiver jeg endnu ikke har set :o/

Fra : No Humor Man

Dato : 10-10-05 23:02

sniper_Nolight wrote:

> nu bliver jeg da helt nervøs for de skiver jeg endnu ikke har set :o/

Ja, det er noget skidt noget... især med et bokssæt med så mange skiver
og så mange features... det er jo umuligt at tjekke det hele inden for
overskuelig fremtid.

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-10-05 10:42

On Mon, 10 Oct 2005 23:02:16 +0200, "sniper_Nolight"

>nu bliver jeg da helt nervøs for de skiver jeg endnu ikke har set :o/

Dem jeg kender til har kun haft problemer med The Matrix. Men kan dog ikke
sværge de har set alle skiver. Min box er fejlfri.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-10-05 15:46

> Dem jeg kender til har kun haft problemer med The Matrix. Men kan dog ikke
> sværge de har set alle skiver. Min box er fejlfri.

jeg får nok ikke set hele boksen sån lige... så længe min matrix virker
krydser jeg fingre for resten

Fra : No Humor Man

Dato : 13-10-05 12:18

sniper_Nolight wrote:

> jeg får nok ikke set hele boksen sån lige... så længe min matrix virker
> krydser jeg fingre for resten

Hmm... nu har jeg tænkt lidt. Kan det skyldes maskinerne... ligesom
problemet med Disney's Lion King? Altså hvor den bare ikke virker på
nogle maskiner, men virker fint på andre?

Ville det ikke være smart at nævne hvilke maskiner man har prøvet på så
man kan se om der er sammenfald mellem hvilke maskiner den ikke virker
på og hvilke den virker på?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-10-05 15:46

> Ville det ikke være smart at nævne hvilke maskiner man har prøvet på så
> man kan se om der er sammenfald mellem hvilke maskiner den ikke virker på
> og hvilke den virker på?

The Matrix virker helt fint på min, efterhånden gamle, Pioneer DV-737.

og det er iøvrigt region 2 med dk subs

Fra : No Humor Man

Dato : 14-10-05 12:09

sniper_Nolight wrote:

> The Matrix virker helt fint på min, efterhånden gamle, Pioneer DV-737.
>
> og det er iøvrigt region 2 med dk subs

Den virkede ikke på min Dantax... men jeg kan ikke lige huske dens nummer.

Har fået den byttet men har ikke nået at se om den nye har samme problem.

Fra : Morten Bowman

Dato : 14-10-05 12:38

> [...]
>
>Ville det ikke være smart at nævne hvilke maskiner man har prøvet på så
>man kan se om der er sammenfald mellem hvilke maskiner den ikke virker

Virker fint på DV-444

Fra : Mr. K

Dato : 11-10-05 20:16

Hej No Humor Man

Det var præcis det samme jeg oplevede .... Først kunne den ikke læse skiven,
men efter flere forsøg lykkedes det at afspille dvd'en smertefrit indtil
præcis 1 time og 5 min inde. Så stoppede lortet!!! Jeg forsøgte på alle
husets maskiner (inkl. X-box'en, som læser ALT - normalt), men lige meget
hjalp det .... Jeg blev så pist, at jeg kunne have dræbt den næste der
snakkede til mig.... neeeeeeeej mand hvorfor lige min Matrix box?!!! Jeg fik
boxsættet byttet og kræft-edme om ikke også den ny havde samme problem!!!
.... MEGA sur pede

Så HER er min ADVARSEL!!!! kontroller boxsættet (samtlige DVDer) inden jeres
byttegaranti udløber.

Mvh Kent